سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 71644
|
14:13 - 1396/07/14
نسخه چاپی

امام جمعه نیر:

وزیر کشور در انتخاب استاندار اردبیل سریع و قاطعانه عمل کند

وزیر کشور در انتخاب استاندار اردبیل سریع و قاطعانه عمل کند
حجت الاسلام مقدسی گفت: وزیر کشور در انتخاب استاندار اردبیل سریعا با قاطعیت و بدون توجه به فشارهای سیاسی عمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازنیریمیز، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان نیر اظهار داشت: متاسفانه استان اردبیل از هرلحاظ مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی اظهار کرد:  هنوز استاندار برای استان انتخاب نشده که از وزیر کشور تقاضا داریم که بدور از هرگونه اجبار، شخصی آگاه و کاربلد که از سوی آنها مورد تایید است را برای استانداری تعیین کنند.

امام جمعه نیر افزود: انتظار می رود در مورد انتخاب فرمانداران نیز قاطعانه و بدون تاثیر پذیری از افراد اقدام شود.

حجت الاسلام مقدسی با اشاره به حوادث رخ داده در کردستان عراق اظهار کرد:  دشمنان بویژه اسرائیل قصد دارد تا با ایجاد تفرقه میان مسلمانان از وحدت و یکپارچگی آنها خودداری کند که سخت در اشتباه است و بار دیگر تیر آنها به هدف نخواهد خورد و پشیمان خواهند شد.

امام جمعه نیر با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان نیر در تجمع عزاداران تاسوعا قدردانی کرد.

حجت الاسلام مقدسی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی سربازان امام زمان هستند که در سایه تلاش ها و خدمات این نیروی زحمت کش امنیت و آسایش در داخل کشور فراهم شده و مردم براحتی به امورات خود می پردازند.

وی افزود: خوشبختانه نیروی انتظامی شهرستان نیر توانسته امنیت را در شهرستان فراهم کند و با تلاش ماموران نیروی انتظامی، شهرستان نیر در استان جزو شهرستان های امن است و ما باید قدردان زحمات این نیروی خدوم و زحمت کش همواره باشیم.


 

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد