سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90270
|
14:03 - 1400/02/05
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

کار جهادی و روحیه انقلابی،مهمترین مولفه مقابله با ویروس کرونا است/ توزیع بیش از 100میلیارد تومان بسته های معیشتی در استان اردبیل

کار جهادی و روحیه انقلابی،مهمترین مولفه مقابله با ویروس کرونا است/ توزیع بیش از 100میلیارد تومان بسته های معیشتی در استان اردبیل
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از کار جهادی و روحیه انقلابی بعنوان مهمترین مولفه مقابله با ویروس کرونا نام برد و گفت: باید سریع تر از ویروس کرونا عمل کنیم تا بتوانیم آن را کنترل و از بین ببریم.

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما ، به تشریح اقدامات مجموعه سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا پرداخت و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و بسیج  و گروهای جهادی در 15 ماه مقابله با کرونا بیش از 100میلیارد تومان کمک مومنانه خیرین و منابع نهادهای انقلابی را بین خانواده های کم برخوردار  و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

وی به جلسات متعدد با فرمانده کل سپاه پاسداران در موضوع ویروس کرونا و ضرورت همه کمک  همه جانبه به مدافعان سلامت به ویژه دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و گفت: به حول  و قوه الهی مجموعه سپاه استان اردبیل تعامل خوبی با قرارگاه ستاد مقابله با کرونا داشته و با تمام توان در خدمت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل است و تا کنون توانسته با فعال کردن قرارگاه شهید سلیمانی در کنار مردم بوده  و گام های موثری در کنترل این ویروس منحوس بردارد.

سردار بابازاده در ادامه سخنان خود از مردم خواست تا با استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان قدرت صبر و تحمل خود را بالا ببرند تا بتوانند با ویروس کرونا مقابله کنند.

وی به مولفه موفقیت و پیروزی بر ویروس کرونا اشاره کرد و گفت:  از مردم درخواست داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همچنان از برگزاری مراسمات اجتماعی پرهیز کنند تا مجددا وارد سیر نزولی شویم و بتوانیم به برکت نام شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی این ناگواری را که بر روان مردم آسیب وارد کرده است از بین برده و آسایش را به مردم بازگردانیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از مولفه کار جهادی و روحیه انقلابی بعنوان مهمترین مولفه مقابله با کرونا نام برد و گفت: باید سریع تر از ویروس کرونا عمل کنیم تا بتوانیم آن را کنترل و از بین ببریم چراکه کندی حرکت موجب سلب قدرت  و ابتکار عمل می شود.

وی در بخش پایانی سخنان  به کمک مومنانه نیز اشاره کرد و با بیان اینکه ویروس کرونا علاوه بر سلامتی مردم، کسب و کار اقشار مختلف را نیز مورد هدف قرارداده و با به تعطیلی کشاندن انها، مشکلات اقتصادی فراوانی را در زندگی عادی مردم بوجودآورده است گفت: مجموعه سپاه و بسیج همچون سایر عرصه ها در این عرصعه نیز با تمام توان در کنار مردم بوده  و با بضاعت اندک خود  به همراه کمک های مردمی  و خیرین و نیکوکاران به کمک اقشار خانواده های آسیب دیده از کرونا شتافته است.

سردار بابازاده کمک های مومنانه سپاه و بسیج  به مردم در ایام کرونا را یاداور شد و گفت: این کمک های معیشتی با همکاری نهادهای انقلابی همچون ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، بنیاد مستضعفان و آستان قدس انجام گرفت  بطوریکه طی 15 ماه از هجوم ویروس کرونا  بیش از 100 میلیارد تومان بسته های معیشتی بین خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

وی از تداوم کمک مومنانه در روزهای آینده خبرداد و گفت: گروهای جهادی بسیج در ماه مبارک رمضان بویژه میلاد با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) کمک های مومنانه خیرین را به دست نیازمندان خواهند رساند تا در ماه احسان و کرم ضمن شادکردن دل مومنین رحت الهی را نیز شامل حال خود کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) مشارکت همگانی، بالابردن قدرت معنوی و صبر و تحمل را از مهمترین عوامل فایق آمدن بر ویروس کرونا برشمرد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا در این شرایط سخت با دستگیری از همدیگر ضمن غلبه بر شرایط سخت حاکم بر جامعه از مشکلات و آلام مردم بکاهیم تا رحت الهی شامل حال حالمان شود.

 

 انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد