سرویس: اجتماعی
کد خبر: 91495
|
12:14 - 1400/05/09
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش خبرداد؛

آغاز واکسیناسیون معلمان در استان اردبیل + فیلم

آغاز واکسیناسیون معلمان در استان اردبیل + فیلم
مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل از آغاز واکسیناسیون معلمان برابر ویروس کرونا خبرداد و گفت: تلاش می کنیم تا بر اساس سند بنیادین آموزش و پرورش بهترین امکانات و شرایط را برای تحصیل فرزندانمان در سال تحصیلی پیش رو مهیا کنیم.

به گزارش سبلان ما ،واکسیناسیون معلماندر مرکز تجمیعی مشخص واکسیناسیون این گروه در دو مرحله و در فاصله ۲۰ روز انجام می‌شود تا معلمان و مدیران خود را برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده کنند.
احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با سبلان ما گفت: تمام تلاشمان بر این است تا با اعلام ستاد ملی کرونا بازگشایی مدارس و تحصیل حضوری دانش‌آموزان را شاهد باشیم که در این زمینه قطعاً اطلاع‌رسانی و برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر در مهلت باقی‌مانده از تابستان انجام می‌شود.
وی به گردهمایی مدیران مناطق و نواحی آموزش و پرورش همزمان با اجلاس سراسری مدیران کشوری آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا بر اساس سند بنیادین آموزش و پرورش بهترین امکانات و شرایط را برای تحصیل نسل آینده در سال تحصیلی پیش رو مهیا کنیم تا خانواده‌ها بدون دغدغه و نگرانی فرزندان خود را به مدارس سپرده و در سایه تلاش همکاران فرهنگی تحصیل و تهذیب نسل آینده به انجام برسد.

منصور صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با بیان اینکه برای واکسیناسیون فرهنگیان هماهنگی لازم بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بعمل آمده است، گفت: تزریق واکسن کرونا به فرهنگیان مناطق نیز با هماهنگی روسا و مدیران با مرکز بهداشت شهرستان ها آغاز خواهد شد.

صاحب تصریح کرد: در تلاشیم تا 20 مردادماه تزریق واکسن برای بیش از 19 هزار فرهنگی در استان در مرحله اول به پایان برسد و در اوایل شهریور ماه نیز تزریق مرحله دوم آغاز شود.

وی همچنین از فرهنگیان خواست تا در زمان های تعیین شده به محل تزریق مراجعه نمایند تا از زادحام و تراکم جمعیت جلوگیری شود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد