سرویس: سیاسی
کد خبر: 92455
|
08:58 - 1400/07/14
نسخه چاپی

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود/ قوه قضائیه با قاطعیت به تخلفات دولت قبلی رسیدگی کند

دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود/ قوه قضائیه با قاطعیت به تخلفات دولت قبلی رسیدگی کند
نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود، گفت:عضویت ایران درشانگهای ثابت کردکه بدونFATFهم می‌توان موفق بود

به گزارش  سبلان ما ،  حجت‌ الاسلام سیدکاظم موسوی  نماینده مردم اردبیل در مجلس  صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت روحانی سلامت مردم را برای تصویب FATF گروگان گرفته بود، گفت: وزرای دولت سیزدهم تاکنون نشان دادند که مطالبات مردم دغدغه آنها است.

وی بابیان اینکه وزرای دولت سیزدهم آرای بسیارخوبی ازمجلس کسب کردند و با انگیزه فعالیت خودرا ادامه می‌دهند، گفت: خوشبختانه در مدت کوتاه استقرار دولت سیزدهم، وزرا اقدامات بسیار خوبی انجام داده‌اند که از جمله آن واردات واکسن کوویدـ ۱۹ بوده که بسیاری از هموطنان واکسینه شدندبطوریکه آمار مرگ و میر پایین‌تر آمده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با قدردانی از پزشکان، پرستاران و مدافعان سلامت در خدمت‌رسانی به مردم گفت: مدافعان سلامت به‌صورت شبانه‌روزی  برای سلامتی مردم از جان مایه گذاشته‌اند.

وی در واکنش به ادعای دولت تدبیر و امید که شرط عضویت ایران در سازمان شانگهای را منوط به تصویبFATFکرده بود،عنوان کرد:  عضویت ایران درشانگهای ثابت کردکه بدونFATFهم می‌توان موفق بود.

حجت الاسلام موسوی به ماده ۲۳۴  قانون اسای اشاره کرد و گفت: با استناد به این ماده ، دولت تدبیر و امید در چندین مورد ترک فعل کرده و پرونده تخلف آن نیز به قوه قضائیه ارسال شده است،بنابراین از قوه قضائیه درخواست می کنیم با قاطعیت تخلفات دولت قبلی را رصد کرده وبا مرتکبین برخورد کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد