سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 307
  • بازدید: 608
  • 1403/07/07 - 14:37:10

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل مطرح کرد:

کشتار مردم لبنان نشانه عجز رژیم صهیونیستی

کشتار مردم لبنان نشانه عجز رژیم صهیونیستی

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل گفت: رژیم صهیونیستی وقتی دید عاجز از رویارویی مستقیم با رزمندگان و حزب‌الله است سراغ کودکان و شهروندان بی‌دفاع رفت و شروع به خون‌ریزی کرد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»؛  آیت‌الله عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه رزمی فرهنگی بیت‌المقدس اظهار داشت: از نشانه‌های بلوغ یک ملت و جامعه این است که صاحبان حق خود را بشناسند و قدردان ایثارگری‌های آنان باشند و شهدای ما ذوی‌الحقوق ما هستند و بر گردن ما حق دارند و ما نیز وظیفه داریم ادامه‌دهنده را شهیدان گران‌قدرمان باشیم.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: این رژیم بعد از جنایاتی که در غزه انجام داد و نتوانست به اهدافش برسد حالا مردم بی‌دفاع و مظلوم لبنان را مورد هدف قرار داده است و وقتی دید عاجز  از رویارویی مستقیم با رزمندگان و حزب‌الله است سراغ کودکان و شهروندان بی‌دفاع رفت و شروع به خون‌ریزی کرد .

  نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: پشت همه جنایات و آدم‌کش‌های این رژیم آمریکا قرار دارد و مجامع بین المللی و سازمان ملل در این وقایع مردود شدند و عقیم شد و نشان دادند که فقط تماشاگر هستند و حق ویژه برای خودشان درست کردند و فقط حافظ منافع خوشان هستند.

  عاملی ادامه داد: دنیا باید یک سیستم پیشرفته‌ای را طراحی کند تا برخی کشورهای صاحب‌نفوذ نتوانند با حق ویژه قایل شدن برای خود دنیا را اداره کنند.

  وی بر لزوم و ضرورت اتحاد امت اسلام اشاره کرد و افزود: امت‌های اسلامی باید اتحاد ایجاد کنند؛ چون تفرقه کار شیطان است و اگر حکومت‌های اسلامی دزدیده نمی‌شد شاهد چنین صحنه‌های نبودیم که امت اسلامی چنین نسل‌کشی شود و سایر کشورهای مسلمان ساکت بمانند.

  امام‌جمعه اردبیل تأکید کرد: بزرگ‌ترین مصیبت دنیای اسلام قرارگرفتن حاکمان در کنار امریکا است درحالی‌که ملت‌های در کنار فلسطینی‌ها هستند.

  آمریکا پشت تمام جنگ‌های دنیا قرار دارد

  عاملی اظهار داشت: هر جا در دنیا خونی ریخته می‌شود قدرت اهریمنی بنام آمریکا پشت آن قرار دارد و این شیطان از خون‌ریزی خسته نمی‌شود و همین قدرت اهریمنی به نتانیاهو توان و امکانات می‌دهد تا خون‌ریزی کند و پشت تمامی جنگ‌ها در دنیا این اهریمن قرار دارد.

  وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس یک مدرسه است که باید به نسل‌های دیگر انتقال شود و برگزاری این نمایشگاه‌ها زمینه‌ساز انتقال این فرهنگ است.


 انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • کشتار مردم لبنان نشانه عجز رژیم صهیونیستی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ونه به‌اضافه هشت