سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 480
  • بازدید: 708
  • 1403/07/18 - 11:34:36

رئیس اداره پست شهرستان سرعین:

سرعین قطب ارسال عسل به سراسر کشور است

سرعین قطب ارسال عسل به سراسر کشور است

رئیس اداره پست شهرستان سرعین گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور بیش از ۹ هزار و ۷۲۰ بسته عسل از شهرستان سرعین به مقصد سایر شهرهای کشور ارسال شده است.

 ولی نجفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، گفت: طی ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ به تعداد ۲۵ هزار و ۵۰۲ مرسوله در شهرستان سرعین جابه‌جا شده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌ملاحظه‌ای می‌بینیم.

وی افزود: تعداد ۱۱ هزار و ۱۳۴ مرسوله صادره و ۱۴ هزار و ۳۶۸ مرسوله اعم از پاکت و بسته دریافتی داشتیم که بیش از ۹۰ درصد در سرعین و بقیه در روستاها توزیع شده است.

رئیس اداره پست شهرستان سرعین گفت: بیشترین ارسالی پست شهرستان سرعین محصولات بومی و عسل بوده که در این راستا اداره پست شهرستان سرعین قطب ارسال عسل به سراسر کشور شناخته می‌شود.

 وی با بیان اینکه همکاری اداره پست سرعین در ارسال محصولات بومی در رشد اقتصاد شهرستان سرعین و روستاهای آن تأثیر بسزایی دارد تصریح کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور بیش از ۹ هزار و ۷۲۰ بسته عسل از شهرستان سرعین به مقصد سایر شهرهای کشور ارسال شده است،

نجفی با اشاره به فهرست خدمات اداره پست شهرستان سرعین افزود: کد پستی‌ها به‌صورت فیزیکی و الکترونیکی در اختیار مردم قرار داده می‌شود، تأییدیه احراز مکان که تعامل و همکاری با سایر ادارات مخصوصاً با اداره ثبت و اسناد در خصوص سند زمین‌های زراعی و همچنین توزیع شناسنامه و غیره از مهم‌ترین خدمات این اداره در شهرستان سرعین به شمار می‌رود.

وی با معرفی یکی دیگر از خدمات خود این اداره که در جهت رشد اقتصادی این شهرستان بخصوص روستاها مؤثر است توضیح داد: در جهت حمایت از فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای کوچک روستاها، خدمات نوین به نام روستا بازار اجرا شده است که در راستای تحقق دولت الکترونیک و رضایتمندی روستائیان بسیار حایز اهمیت است.

رئیس اداره پست سرعین ادامه داد و گفت: اداره پست شهرستان در فروش‌های مجازی روستائیان به‌صورت حضوری جهت جمع‌آوری بسته‌های پستی مراجعه کرده و با جمع‌آوری بسته‌های پستی از طریق پست به مقصد ارسال می‌شود که این روش موجب اشتغال پایدار و رشد اقتصادی روستائیان شده است

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • سرعین قطب ارسال عسل به سراسر کشور است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهارده منهای ده