سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 68117
  • بازدید: 467
  • 1403/07/23 - 11:16:41

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد:

تأمین روشنایی معابر محلات سیزده‌گانه اردبیل

تأمین روشنایی معابر محلات سیزده‌گانه اردبیل

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت برق روشنایی معابر اطراف بقعه امامزاده سید صدرالدین و برخی دیگر از معابر مناطق سیزده‌گانه را ظرف مدت یک ماه تأمین کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، علی نیکزاد شامگاه یکشنبه در نشستی با حضور جمعی معتمدان محلات سیزده‌گانه، رئیس شورای شهر، مدیرعامل برق اردبیل، مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی مسائل و مشکلات این مناطق را بررسی و پیگیری کرد.

  وی در این نشست بر اهمیت حل مشکلات محلات سیزده‌گانه اردبیل تأکید کرد و گفت: باید شرکت برق روشنایی معابر اطراف بقعه امامزاده سید صدرالدین و برخی دیگر از معابر مناطق سیزده‌گانه را ظرف مدت یک ماه تأمین کند.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مناطق دارای اولویت برای ایجاد شبکه فاضلاب شهری در محلات سیزده‌گانه توسط معتمدین محل مشخص خواهد شد و با اعتبار تأمین شده، عملیات اجرایی شبکه فاضلاب در این مناطق ادامه می‌یابد.

 وی تصریح کرد: در مجموع ۷۰ میلیارد تومان برای ایجاد شبکه فاضلاب محلات سیزده‌گانه تأمین اعتبار شده است که ۳۰ میلیارد تومان آن واریز شده و ۱۵ میلیارد تومان دیگر نیز به‌زودی واریز می‌شود.
 

 نیکزاد با اشاره به اینکه ضروری است مرکز بهداشت و درمان محلات سیزده‌گانه به حداکثر سطح سرویس‌دهی خود برسند افزود: برای احداث کانون پرورش فکری در محلات وحدت ۱۵ میلیارد تومان از طریق کانون پرورش فکری کشور و ۵ میلیارد تومان از طریق استانداری اردبیل تخصیص‌یافته است و مقرر شد طی پنج روز آتی مراحل اجرایی آن آغاز شود.

 وی تصریح کرد: برای احداث مجموعه‌های ورزشی باید ظرف مدت ۷ روز دو قطعه زمین در اختیار ورزش و جوانان قرار گیرد تا برای تأمین اعتبارات لازم پیگیری‌ها انجام شود.
 

 نایب‌رئیس مجلس ادامه داد: کمیته امداد موظف شد افراد با دهک‌های ۱ و ۲ و ۳ را تحت پوشش قرار دهد.

  راه مواصلاتی مسکن مهر نمین آسفالت می‌شود

 علی نیکزاد در بازدید دیگری که در شهرستان نمین داشت، با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده این هفته زمین ۱۸ میلیارد تومانی در اختیار شهرداری نمین قرار می‌گیرد، اظهار داشت: طبق توافقات صورت‌گرفته زمینی به ارزش ۳۸ میلیارد تومان در اختیار شهرداری نمین قرار داده می‌شود تا محله مسکن مهر نمین تحویل شهرداری شود.
 

وی ادامه داد: ماشین‌آلات سنگینی که مواد معدنی را در شهرستان نمین انتقال می‌دهند مشکلاتی را برای اهالی مسکن مهر نمین به وجود آورده‌اند که در راستای حل این مشکل ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از مسئولیت اجتماعی معادن از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت آسفالت این مسیر در اختیار شهرداری نمین قرار گرفت.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تأمین روشنایی معابر محلات سیزده‌گانه اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه دو