دوشنبه 1403/02/31 10:10 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 4
1403-02-09 12:16 - شماره خبر : 16 0
استاد دانشگاه محقق اردبیلی:

رژیم صهیونیستی با تنفس مصنوعی زنده است

استاد دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و ایجاد فاجعه انسانی در غزه موجب تزلزل ماهیت واهی آن شده و تنها با تنفس مصنوعی زنده است.

حسین محسنی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» اظهار داشت: اعتراضات دانشجویی و رخدادهایی که ما شاهد آن هستیم فرآیندی است که توسط جامه خردمند و علمی این کشورها به‌تبع از کف جامعه ایجاد شده است.

وی گفت: اعتراضات دانشگاهیان و قشر تحصیل‌کرده آمریکایی، حاکی از آن است که اندیشه استکبارستیزی و مبارزه با رژیم صهیونیستی که از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم ایران بود علاوه بر کشورهای منطقه یک اندیشه جهان‌شمول شده است و راهپیمایی مردم بیش از صد کشور جهان در روز قدس مهر تأیید دیگری بر این ادعا است.

این استاد دانشگاه گفت: نشر تفکر استکبارستیزی در سرتاسر جهان موجب خشم رژیم صهیونیستی و اربابان آنها شده و حامیان این رژیم بدون تفکر با توسل به خشونت با معترضان که قشر علمی هستند برخورد می‌کند.

وی به سقوط دموکراسی در کشورهای غربی و آمریکا اشاره کرد گفت: تصویری که چندساله پیش از کشورهای غربی نشان داده می‌شد مخدوش شده و دنیا نظاره‌گر آزادی بیان ادعایی این کشورها هستند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اعتراضات ضد صهیونیستی و حمایت از عزه اغلب در کشورهایی اتفاق می افتد که خود را نماد حمایت از حقوق بشر می‌دانستند در حالی که عدم حمایت از فلسطین و حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی که در آخرین جنایات خود چند صد نفر از فلسطینیان را در کنار بیمارستان ناصر دفن کرده بودند،چهره واقعی حاکمان این کشور ها را هم برای مردم خود آن کشورها و هم برای جهانیان  آشکار ساخت و جامعه دانشگاهی متوجه شد که این ادعاهای حاکمانشان کاملا کذب بوده است.

محسنی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی برای کشوهای اروپایی و حامیان آنها یک استخوان در گلو شده است که اگر به حمایت از این رژیم غاصب ادامه دهند باعث فشار افکار عمومی از طرف مردم خودشان خواهد بود و باید قبول کنند که حمایت از اسرائیل به نفعشان نیست.

وی با بیان اینکه وعده صادق سیلی محکمی بر هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود اضاقه کرد: جنایت اخیر رژیم غاصی صهیونیستی و ایجاد یک فاجعه انسانی در غزه موجب تزلزل ماهیت واهی آن شده و تنها با تنفس مصنوعی زنده است.

انتهای پیام

 

https://www.sabalanema.ir/short/NDxwm
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر