دوشنبه 1403/02/31 07:57 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 2
1403-02-13 17:11 - شماره خبر : 78 0
نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان اردبیل مطرح کرد:

جنبش دانشجویی آمریکا ثمره وعده صادق است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بخش عمده‌ای از علت وقوع جنبش دانشجویی آمریکا ثمره وعده صادق است و این عملیات به دنیا اثبات کرد که غرب کاملاً توخالی است.

حجت‌الاسلام حسین علیی در گفتگو با  خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  با اشاره به پیامدهای سیلی وعده صادق در داخل و خارج از کشور اظهار داشت: گاهی یک رخداد ثمراتی بسیار چشمگیر داردعملیات وعده صادق نیز گرچه حمله تنبیهی بود؛ اما ثمره‌های فرهنگی و بیداری فراوانی داشت و الان می‌بینیم که در خود جامعه آمریکایی، جنبش‌های دانشجویی در حمایت از غزه به پا خاسته‌اند .

وی افزود: برای آمریکایی‌ها، شکست بدتر از وعده صادق این است که قشر متفکر آمریکا جنبش اعتراضی راه انداخته و بدتر اینکه دولتمردان آمریکا در مقابل آنها ایستاده‌اند .

جنبش دانشجویی آمریکا ثمره وعده صادق است

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بخش عمده‌ای از علت وقوع جنبش دانشجویی آمریکا ثمره وعده صادق است و این عملیات به دنیا اثبات کرد که غرب کاملاً توخالی است.

 وی خاطرنشان کرد: گاهی یک رخداد نظامی می‌تواند ثمره سیاسی داشته باشد همان‌طور که رخداد سیاسی ثمره نظامی نیز دارد، ثمره عملیات وعده صادق در خارج سرخوردگی و استیصال آمریکا است و در داخل کشور نیز مردم با عملیات صادق امیدوارتر شده و اعتماد به نیروهای مسلح بالا رفت.

 حجت‌الاسلام حسین علیی یادآورشد: چه‌بسا تحلیل‌های سطحی وجود داشت که به فرض می‌گفتند مشکلات اقتصادی با این عملیات افزایش خواهد یافت و گاهی برخی تحلیل‌های معاندان و ناآگاهان درصدد القا این مطلب به مردم است.

نمایش وحدت نیروی های مسلح ایران پیام مهمی داشت

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: سیلی وعده صادق با هماهنگی ستاد نیروهای مسلح، حمایت و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام شد و موفقیت این عملیات، وحدت و همدلی نیروهای مسلح را در داخل کشور به دنیا نشان داد.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی توان پاسخگویی به هر تهدیدی را دارد، با وعده صادق این مهم را به دنیا ثابت کردیم.

 حجت‌الاسلام علیی گفت: اگر پیچیدگی‌های عملیات وعده صادق را بررسی کنیم نکته مهم آن این بود که حامیان رژیم جعلی صهیونیستی کاملاً منفعل شدند و این بزرگ‌ترین دستاورد وعده سیلی صادق بود.

 وی اضافه کرد: به اقرار خود رسانه‌های دنیا اگر ایران می‌خواست می‌توانست مراکز تجمع مردمی را به‌راحتی هدف قرار دهد؛ اما ایران مثل رژیم صهیونیستی نیست که زنان و کودکان مظلوم را هدف قرار دهد؛ ولی یقیناً قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی با این عملیات اثبات شد.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به هماهنگی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق بیان داشت: این مهم است که جبهه مقاومت این چنین هماهنگ باهم توانست به اهداف موردنظر برسد؛ هماهنگی سامانه پدافندی حشدالشعبی عراق و عواملی که خشاب پدافندی دشمن را خالی کردند تا موشک‌های ما به اهداف خود اصابت کند خود پیام مهمی به مستکبران عالم داشت.

 وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام و در نماز عید فطر به این مهم اشاره کردند و فرمودند که دشمن تنبیه خواهد شد و سیلی خواهد خورد؛ فرمایشات مقام معظم رهبری فقط خطاب به این وضعیت نبود؛ بلکه فرمایشات ایشان به‌عنوان ولی‌فقیه سراسر ابلاغ، فرمان و منشور است؛ وقتی رهبری فرمودند سیلی خواهد خورد قطعاً این اتفاق خواهد افتاد و این در ادبیات فارسی به آینده قطعی اشاره می‌کند و چنین اتفاقی هم افتاد و نیروهای مسلح به‌عنوان بازوان قدرتمند ولی‌فقیه این فرمان را اطاعت کردند.

حجت‌الاسلام علیی تأکید کرد: زمانی برخی از مناصب ما با تفکر غرب‌گرایی و غرب‌زدگی ادعا می‌کردند که آمریکا و اسرائیل ما را با یک دکمه منهدم خواهد کرد؛ اما امروز وعده صادق اثبات کرد که دشمن کاملاً در مقابل ما مستأصل است و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

هماهنگی مردان دیپلماسی و میدان در عملیات وعده صادق

 وی بیان داشت: کجایند آنهایی که می‌گفتند با یک دکمه آمریکا ما را از بین خواهد برد، بیاید و الان جوابگو باشند؛ امروز باید در مقابل ملت باید بگوید که چرا ملت ایران را تحقیرکردند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تأکید بر هماهنگی دستگاه دیپلماسی و مردان میدان عمل تصریح کرد: این هماهنگی قدرت ما را چندین برابر کرد و حتی پس از عملیات تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی یک بیانیه هم از طرف شورای امنیت صادر نشد و حتی در خود این شورا نیز دلایل آن قدر محکم بودند که حامیان رژیم صهیونیستی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

 وی گفت: به افراد غرب‌زده توصیه می‌کنیم به قدرت نظام اعتماد کنند و همگی باهم در کنار نیروهای انقلابی برای اقتدار ایران اسلامی قدم برداریم.

 حجت‌الاسلام علیی تصریح کرد: وعده صادق انقلاب، قدرت ولایت و قدرت مدل حکومتی دینی را به دنیا معرفی کرد و به همه کسانی که می‌گفتند دین نمی‌تواند حکومت کند، جواب داد.

اندیشه شهید مطهری راه مقابله با جنگ شناختی

 وی با اشاره به جنگ شناختی کنونی و جریان‌هایی که به فکر نفوذ و مسلط‌شدن بر مردم ایران هستند، بیان داشت: باید با مجهز کردن خود به علم و ایمان و با الگوگرفتن از تفکرات اندیشمندان انقلابی راه نفوذ دشمن را ببندیم و در این راه از فکر و اندیشه شهید مطهری بهره ببریم.

 وی با اشاره به ایستادگی شهید مطهری در برابر جریان‌های التقاطی و نفوذی فکری گفت: به تعبیر رحیم‌پور ازغدی تولید علمی که این شخصیت در جهان اسلام انجام داد، معادل تولید علم ۲۰ سال حوزه و دانشگاه بود و نقشی مهمی که این شهید در مقابل تفکر التقاطی داشت،می‌توان وی را به شهید راه علم و مقابله با التقاط نام‌گذاری کنیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به توطئه‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش برای ضربه‌زدن به ایران اسلامی گفت: دشمنی ما با صهیونیست به قبل از اسلام برمی‌گردد و ۴۰۰ سال قبل از ظهور اسلام، یهود تحریف یافته دشمنی خود را نسبت به اسلام شروع کرد و این دشمنی همچنان ادامه دارد.

 وی تصریح کرد:  وعده صادق بار دیگر به دنیا یادآوری کرد که وعده خداوند برای پیروزی مستضعفان حتمی است.

 انتهای پیام/

https://www.sabalanema.ir/short/4PbnM
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر