سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 146
  • بازدید: 994
  • 1403/06/27 - 11:12:46

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

تلاش کنیم ملت به آنچه شایسته است، برسد

تلاش کنیم ملت به آنچه شایسته است، برسد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قله‌های پیشرفت هر روز در حال فتح است و ما باید جانمان را برای ملت فدا کنیم و تا سرحد جان تلاش کنیم تا آنچه ملت ما به آن شایسته هستند، برسند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار سرلشکر «حسین سلامی» پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: حضرت محمد (ص) اسطوره و اسوه اخلاق در میان انسان‌ها و سراج منیر و چراغ نورافشان بر قلب‌ها بود.

 وی افزود: اردبیل سرزمین ستاره‌های درخشان و مهد ترویج تشییع و عشق به اهل‌بیت خصوصاً حضرت عباس (ع) است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دینداری عمیق، زندگی را طاهر و معطر می‌کند گفت: در هشت سال جنگ نابرابر همه قدرت‌های سلطه‌گر می‌خواستند ملت ایران را از انقلاب جدا و اسلام را شکست دهند و نور الهی را خاموش کنند؛ اما ملت ما با تأسی از مکتب عاشورا همه قدرت‌ها را شکست دادند.

 وی با بیان اینکه دشمن امروز عاجز است و نمی‌خواهد به شکست‌هایش اعتراف کند تصریح کرد: همه دشمنان  آمده بودند تا از اسلام انتقام بگیرند و می‌خواستند ثابت کنند که استقلال مفهومی روی کاغذ است و اسلام چیزی در درون قلب‌ها است، اما تحقیر شدند و شکست خوردند.

 سردار سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهدا ترس را از بین بردند و سیطره نظامی را از صفحه ذهن دشمنان ایران خارج کردند اظهار داشت: جنگ پایان‌یافته اما نبرد استکبار با ما تمام نشده است؛ بلکه موضوع جنگ تغییر کرده است و امروز با تحریم‌های شدید که حتی خود آمریکا توان مقابله با این حجم از تحریم‌ها را ندارد، می‌خواهند اراده ملت ما را بشکنند؛ ولی مقاومت مردم ما این تحریم‌ها را کم‌اثر کرد و امروز شاهد پیشرفت‌ها در تمامی عرصه‌ها هستیم.

 وی با اشاره به اینکه ایران سلاح‌های قدرتمندی دارد و تکیه اصلی ما به ایمان، قرآن و ولی است، اضافه کرد: اصلی‌ترین بازدارندگی مربوط به قلب‌ها است و دشمن تنها با اتکا به سلاح‌ها به میدان جنگ می‌آید؛ اما این روحیه شهادت‌طلبی است که در دل دشمنان ما وحشت می‌اندازد و عنصر اصلی پیروزی ما در هر صحنه است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در عراق، سوریه، یمن و لبنان شکست خورد و به گفته خود مسئولان آمریکایی ۸۵ میلیارد دلار سلاح در افغانستان به‌جای گذاشتند؛ ولی امروز در قطعه بی‌دفاع غزه به کشتن کودکان و دفن زنان در آوارهای به جای مانده از بمباران موشک ها روی آورده‌اند و آن را پیروزی می‌دانند.

 وی تصریح کرد: آنها می‌خواستند ایران عزیزمان را در محاصره و انزوا ببرند؛ اما امروز در جامعه جهانی چهره‌ای کریه دارند و از ما می‌خواهند حمله خفیف و خویشتن‌داری پیشه کنیم.

 سردار سلامی در پایان سخنان خود با بیان اینکه قله‌های پیشرفت هر روز در حال فتح است اظهار داشت: ما باید سر و جانمان را برای ملت فدا کنیم و تا سرحد جان تلاش کنیم تا آنچه ملت ما به آن شایسته هستند، برسند .

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تلاش کنیم ملت به آنچه شایسته است، برسد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه منهای ده