سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 321
  • بازدید: 385
  • 1403/07/08 - 10:31:04

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

ساخت سالن تخصصی سنگ‌نوردی در اردبیل

ساخت سالن تخصصی سنگ‌نوردی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تلاش خواهیم کرد از سه پروژه ورزشی جدید استان یک سالن تخصصی و استاندارد سنگ‌نوردی برای ورزشکاران استان اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل از سفر رئیس فدراسیون والیبال به اردبیل تا قول ساخت  یک سالن تخصصی و استاندارد سنگ‌نوردی برای ورزشکاران اردبیل را در اینجا بخوانید.

 سفر رئیس فدراسیون والیبال به اردبیل

تقوی، رئیس فدراسیون والیبال کشورمان برای شرکت در مجمع انتخابات هیأت والیبال استان با استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان وارد فرودگاه اردبیل شد؛ انتخابات هیأت والیبال استان با حضور اعضای مجمع در سالن کنفرانس رضازاده برگزار می‌شود.

اهدا دروازه گل‌کوچک و توپ در محلات گرمی

در راستای اجرای طرح ملی گذرگاه ورزش و توسعه ورزش محلات تعداد هشت جفت دروازه گل‌کوچک و تعداد ۸۰ عدد توپ به همت اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزش‌های همگانی جهت فعالیت به محلات شهرستان گرمی اهدا شد.

سالن تخصصی و استاندارد سنگ‌نوردی برای ورزشکاران اردبیل اختصاص می‌یابد

محمدعلی پهناور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در مجمع جلسه مجمع انتخاباتی هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خواستار تعامل و همدلی بین اعضای هیأت شد و گفت: کوهنوردی ورزش صبر و تحمل است و باید برای رشد و توسعه به اختلاف سلیقه‌ها احترام بگذاریم.

وی افزود: ورزش در دست هیأت‌ها است و زیرساخت‌ها و پشتیبانی‌ها با اداره کل ورزش و جوانان است حتی اگر بیشترین بودجه و امکانات هم فراهم باشد وقتی نخبگان و اعضای هیأت نتوانند با هم تعامل کنند آن ورزش به نتیجه نخواهد رسید .

پهناور انتظار از استان اردبیل را به جهت دارابودن کوه سبلان بالا عنوان کرد و گفت: کوهنوردی در استان اردبیل قدمت دیرینه دارد و قهرمانان و ورزشکاران این استان زبانزد در کشور بوده‌اند که امیدواریم هیأت با پیگیری جدی یکی از رشته‌های زیرمجموعه خود خصوصاً رشته پیاده‌روی کوهستانی و یخ‌نوردی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال و مانند گذشته در آن قهرمان‌پرور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اینکه رشته سنگ‌نوردی یکی از رشته‌های المپیکی است گفت: تلاش خواهیم کرد از سه پروژه ورزشی جدید استان یک سالن تخصصی و استاندارد سنگ‌نوردی برای ورزشکاران استان اختصاص دهیم.

 وی در آخر خواستار اخذ مجوزهای لازم از شورای برون‌مرزی برای صعودهای خارج از کشور شد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • ساخت سالن تخصصی سنگ‌نوردی در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه هشت