سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 323
  • بازدید: 824
  • 1403/07/08 - 14:13:48

کارشناس سیاسی و روابط بین‌الملل:

انتقام سید مقاومت به اهداف حزب‌الله اضافه شد

انتقام سید مقاومت به اهداف حزب‌الله اضافه شد

کارشناس سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: انتقام سید مقاومت به اهداف حزب‌الله اضافه شد و قطعات حزب‌الله قوی‌تر و مصمم‌تر از قبل خواهد شد.

 محسن پناهیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: از بدو تاریخ اسلام در مذهب شیعه هر جا خونی ریخته شده است حرکت تضعیف نشده؛ بلکه قوت گرفته است و نمونه بارز این قضیه شهادت امام حسین (ع) است بعد قضیه عاشورا منجر به تقویت مکتب حسینی (ع) شد.

وی افزود: در موضوع شهادت سید مقاومت نیز این ترور و شهادت وی موجب تقویت جریان مقاومت خواهد شد و اگر تا دیروز محور مقاومت با اهداف مختلف در جبهه حضور داشتند از امروز بحث انتقام‌گیری خون سید حسن نصرالله و شهدای همراه وی به اهداف جبهه مقاومت اضافه شده است.

 کارشناس سیاسی و روابط بین‌الملل گفت: از دیروز شاهد هستیم در عرصه میدانی هم میزان حجم آتش روی رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف و محورهای مختلف ازجمله جبهه مقاومت عراق، انصارالله یمن و خود حزب‌الله افزایش‌یافته است.

 وی با اشاره به سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل و ترک اکثر حضار در موقع سخنرانی او گفت: ترور سید حسن نصرالله یکی از اشتباهات فاحش و راهبردی رژیم صهیونیستی بود که از روی استیصال انجام داد .

  پناهیان تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی سید مقاومت آزادی قدس بود و ما تنها در غزه و کرانه باختری محدوده حضور فلسطینی‌ها را شاهد هستیم درحالی‌که بیش از ۸۰ درصد این سرزمین به تصرف رژیم غاصب صهیونیسم درآمده و امیدواریم با ید واحد امت اسلامی و رزمندگان مقاومت این رژیم جعلی رخت خود را از منطقه برداشته و فرار کند.

  وی ادامه داد: این روزها شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی از داخل در حال فروپاشی است و این رژیم برای بقا خود دست به جنایت علیه بشریت همچون کودک کشی می‌زند و آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی به‌عنوان حامیان این جنایات عمل می‌کنند و همچنین سکوت کشورهای عربی در قبال این جنایات به تکمیل این زنجیره کمک می‌کند.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • انتقام سید مقاومت به اهداف حزب‌الله اضافه شد

دیدگاه‌ها (2)

Salami در تاریخ 1403/07/08 - 21:42:14 گفته:

انسان گرگ انسان است؟ یا سوال دیگر : دشمن بشر قدرت نظامی هست یا روان دیوانه یا نژاد یهودی یا عامل دیگر؟ فیلسوفان و روان شناسان جواب دقیق ندارند . و مذاهب وجود شیطان را در فکر انسان می داند و ضعف شخصیتی و عدم وجود وجدان و عدالت. شما خبر ندارید که در دنیای فعلی در جنگل و حشی های نژادپرست یهودی و مسیحیت افتاده‌ایم و قدرت نظامی بزرگی دارند در زندان ها ی اسراییل به اسرا سیستماتیک تجاوز جنسی می شود مثل داعش جنازه ها را از ساختمان ها به پا یین پرتاب می کنند و آمریکا و ناتو و پایگاه های نظامی ناتوی عربی در خلیج فارس پر از بمب افکن و سرباز هست تا مبادا کسی علیه جنایت کاری تروریسم اسراییل حرفی بزند و پان عرب نژاد پرست عربستان امارات قطر اردن سربازان و نوکران صهیونیزم هستند حال سر سکته مهسا امینی ببینید حقوق بشر و احزاب اسراییل و اروپا و بهاییت چه تبلیغ میکنند و این حقه برای پنهان کردن جنایات و ترور و نسل کشی هزاران کودک توسط آمریکا و صهیونیزم هست و ظلم و کشتار و استبداد فرزندان مسیح و موسی آیا به دین ربطی دارد همان طور که جنایات اعراب مسلمان و بهاییت به دین ربطی ندارد این مسأله فاسد و ظالم

Salami در تاریخ 1403/07/08 - 15:55:53 گفته:

این کاریکاتور طرح کننده ها، واقعیت دنیای اسلام را بکشند که تمام رهبران عرب و پان عرب های سنی شلوار ها را پایین کشیده و لباده عربی را بالا زده و دولا شده اند در صف هستند تا اسراییل و امریکا و صهیونیزم نو بتی ترتیب شأن را بدهند تا هوا پیما و اسلحه کهنه جایزه بگیرند مکه را نجس کرده اند به کربلا نیت بکنید.

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای پنج