سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 324
  • بازدید: 541
  • 1403/07/08 - 13:54:48

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

مدیر جهادی مروج خدمت به مردم است

مدیر جهادی مروج خدمت به مردم است

فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مسئول جهادی در یک سازمان باعث تسری این دیدگاه به سایر کارکنان خواهد شد و این امر باعث می‌شود بسیاری از گره‌های آن سازمان با نگاه جهادی برطرف شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار تدین ظهر امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: نمایشگاه دفاع مقدس امسال از لحاظ کمی و کیفی متفاوت از سال‌های گذشته بود و امسال عملیات بیت‌المقدس در این نمایشگاه بازسازی شد که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بازدید روزانه ۷ هزار نفر از نمایشگاه بیت‌المقدس

 وی افزود: این نمایشگاه در طول ۲۵ روز با تلاش شبانه‌روزی بسیجیان در ۷۰ غرفه فرهنگی آماده بازدید عموم مردم قرار گرفت و در یک روز عادی بالای ۷ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کردند.

 تدین ادامه داد: حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در این دوره از نمایشگاه چشمگیر بود که این امر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جدید با رشادت‌های رزمندگان اسلام اهمیت دارد.

 فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: برنامه‌های مختلف و یادواره‌ها و ایستگاه‌های صلواتی مسابقات ورزشی و فرهنگی و همچنین نمایش توانمندی‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج، توانمندی‌های بسیج سازندگی، مطالبه‌گری دانشجویی از مسئولین استان از جمله غرفه‌های قابل‌توجه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات بیت‌المقدس بود.

وی با ذکر اینکه مدیریت و کار جهادی یک شعار نیست؛ بلکه راهبرد است، ادامه داد: مسئول جهادی در یک سازمان باعث تسری این دیدگاه به سایر کارکنان خواهد شد و این امر باعث می‌شود بسیاری از گره‌های آن سازمان با نگاه جهادی برطرف شده و در راستای نیل به اهدافش با سرعت بیشتر پیش می‌رود.
فرمانده تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یکی از دلایل ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را داشتن روحیه جهادی عنوان کرد و افزود: این شهیدان والامقام خصلت‌های مهمی نشئت‌گرفته از روحیه جهادی داشتند و یکی از شاخصه‌های مهم این بزرگواران ساده‌زیستی بود که همه ما مستندات زندگی آنان را دیده‌ایم.

تدین همچنین از عوامل اجرایی این نمایشگاه و نیکزاد نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و عاملی استاندار اردبیل و دستگاه‌های اجرایی که در برپایی باشکوه این نمایشگاه یاریگر بودند تقدیر کرد.

 

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • مدیر جهادی مروج خدمت به مردم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای نه