سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 359
  • بازدید: 725
  • 1403/07/10 - 14:13:38

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل:

مشکل سهمیه سوخت کشاورزان مشگین‌شهری برطرف شد

مشکل سهمیه سوخت کشاورزان مشگین‌شهری برطرف شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: مشکل سهمیه سوخت ماشین‌آلات کشاورزان مشگین‌شهری برطرف و سوخت در سامانه شارژ شده است.

سید غفور آقایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، درباره اقدامات انجام شده برای رفع مشکل شارژ سوخت کشاورزان در مشگین‌شهر اظهار داشت: امروز با پیگیری‌های انجام‌یافته این مشکل حل و سوخت در سامانه شارژ شده است.

 

وی افزود: برای سه ماه کشاورزان استان اردبیل ۷ میلیون لیتر سوخت تخصیص داده شده بود که این رقم با اعتراضات شدیدی روبرو شد که برای رفع این مشکل نامه‌نگاری متعددی از طریق جهاد کشاورزی استان اردبیل، استانداری، وزارت کشاورزی با شرکت فرآورده‌های نفتی وزارت نفت و شرکت پالایش و چندین ارگان دیگر مثل ستاد مبارزه با قاچاق سوخت کشور انجام شد که نتیجه‌بخش بود.
 

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: امروز علاوه بر اینکه مشکل سوخت کشاورزان مشگین‌شهر حل شد کشاورزان در تمام شهرستان‌های استان اردبیل می‌توانند مثل سال قبل با خیال راحت سوخت خود را تأمین کنند.
 
 وی در پاسخ به اینکه آیا اعتبار سوخت تخصیص‌یافته برای کشت پاییزی کشاورزان کافی است؟ بیان داشت: میزان سوخت تخصیص‌داده‌شده برای پاییز امسال حدود ۲۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر است که این رقم در مقایسه با زمان مشابه سال قبل بیشتر است؛ سال گذشته برای کشت پاییزی کشاورزان ۲۰ میلیون لیتر سوخت تخصیص داده بودیم که اضافه هم ماند.
 

 آقایی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم باتوجه‌به افزایش سطح زیر کشت پایاب خداآفرین،۳۴ هزار لیتر مقدار مازاد بر سوخت را تأمین و در اختیار کشاورزان قرار دهیم.
 
 وی تصریح کرد: کشاورزان توجه داشته باشند که سوخت تخصیص‌یافته مخصوص تراکتورها است و برای سوخت موتورهای زمینه و سایر ادوات کشاورزی باید ثبت‌نام جداگانه‌ای در سامانه ثبت شود.

انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • مشکل سهمیه سوخت کشاورزان مشگین‌شهری برطرف شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هیجده منهای نه