سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 403
  • بازدید: 470
  • 1403/07/13 - 19:09:15

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر:

بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است

بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر گفت: موفقیت‌های انتظامی شهرستان موید عملی‌شدن شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» است در این منطقه است و خدا را شکر آحاد مردم با پلیس در برقراری و تأمین امنیت مشارکت دارند.

بهادر حضرتی شرفه در حاشیه برگزاری مراسم نمازجمعه در شهرستان کوثر به خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» گفت: امنیت موضوعی حیاتی است که با رهبری داهیانه فرمانده کل قوا و مشارکت آحاد مردم در کشور جاری است.

وی با شاره به جایگاه فراجا در کشور بیان داشت: پلیس حافظ ارزش‌های انقلاب و سرباز بلافصل ولی‌فقیه و مرجع مردم است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوثر با اشاره به اینکه امروز کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها محل رجوع مردم هستند، گفت: شعار هفته فراجا «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» است که آمار عملکرد و موفقیت‌های انتظامی شهرستان خود موید عملی‌شدن این شعار است و خدا را شکر آحاد مردم با پلیس در برقراری و تأمین امنیت مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برخاسته از مردم، متعلق به مردم و محل اطمینان و اعتماد مردم است، تصریح کرد: همین جایگاه و پشتوانه مردمی، امروز پلیس ما را الگو و موجب تمایز آن از پلیس سایر کشورها کرده است.

حضرتی خاطرنشان کرد: امنیت خط قرمز ما است و پرسنل نیروی انتظامی با همت بالا و عشق فراوان در حال خدمت به مردم و وطن هستند و اراده این سبزپوشان ستودنی است.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • بزرگ‌ترین سرمایه پلیس اعتماد مردم است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهفت به‌اضافه هفت