سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 405
  • بازدید: 677
  • 1403/07/13 - 22:30:06

مدیرعامل کشت و صنعت مغان:

دنیا درایت و اقتدار رهبری را مشاهده کرد

دنیا درایت و اقتدار رهبری را مشاهده کرد

مدیرعامل کشت و صنعت مغان گفت: جواب قاطعانه به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و حضور دشمن‌شکن مقام معظم رهبری در نمازجمعه امروز باعث شد تا دنیا درایت و اقتدار رهبری را مشاهده کند و قدرت ایران را ببیند.

 صمد بهزاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: جواب قاطعانه به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و حضور دشمن‌شکن مقام معظم رهبری در نمازجمعه امروز باعث شد تا دنیا درایت و اقتدار رهبری را مشاهده و به قدرت نظام جمهوری اسلامی اعتراف کنند.

 
 وی افزود: اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی به‌عنوان یک فاجعه انسانی و نسل‌کشی در تاریخ بشریت بوده و به ثبت یک پرونده ضدبشری برای این رژیم منجر شده است؛ ولی نظام جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری مقام معظم رهبری، بااقتدار و انسجام به این اقدامات پاسخ داد که این امر نشان‌دهنده قدرت بسیار بالای کشور ما است.
 
 مدیرعامل کشت و صنعت مغان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با درایت به رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی پاسخ داده و تأکید کرده‌اند که هر تهدیدی علیه جمهوری اسلامی با قاطعیت و پاسخ دندان‌شکن مواجه خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: حضرت آقا با حضور در نمازجمعه، اقتدار خود را به نمایش گذاشته و اعلام کردند که به‌هیچ‌عنوان از این تهدیدات واهمه‌ای ندارند. ایشان با این حضور، به دنیا نشان دادند که رژیم اسرائیل با ادعاهای واهی خود نمی‌تواند بر عزم و اراده جمهوری اسلامی تأثیر بگذارد.
 
 بهزاد گفت: مقام معظم رهبری همچنین تأکید کردند که هرگونه اقدام نامشروع و سلطه‌جویی استکبار جهانی را با جدیت پاسخ خواهند داد و این موضع قاطعانه، پشتوانه‌ای قوی برای نظام و سربازان ایشان خواهد بود.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • دنیا درایت و اقتدار رهبری را مشاهده کرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شانزده به‌اضافه یک