سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 420
  • بازدید: 545
  • 1403/07/14 - 17:43:17

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل:

۱۳ مهر اقتدار ایران را نشان داد

۱۳ مهر اقتدار ایران را نشان داد

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: این نمازجمعه که با حضور میلیونی مردم ولایت‌مدار ایران برگزار شد به‌نوعی عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و این حرکت اندیشه ناب جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌داد.

حجت‌الاسلام محمدباقر غلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در نمازجمعه اشاره کرد و گفت: همه برادران و خواهران عزیز را دعوت می‌کنم به رعایت تقوای الهی و توصیه می‌کنم که در گفتارمان و کردارمان مراقب باشیم که از حدود الهی خارج نشویم و این معنای واقعی تقوا است.

وی با اشاره به حضور عظیم مردم در نمازجمعه ۱۳ مهرماه که به امامت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار و توجه همه مردم و رسانه‌های جهان را به خود جلب کرد افزود: این حضور گسترده نشانه‌ای از وحدت و همبستگی مردم در مواجهه با مسائل مهم و همچنین احترام و ارادت به رهبر انقلاب و شهدای مقاومت است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل تصریح کرد: این نمازجمعه که با حضور میلیونی مردم ولایت‌مدار ایران برگزار شد به‌نوعی عزت و اقتدار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید و همین‌طور این حرکت اندیشه ناب جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌داد.

وی اضافه کرد: نمازجمعه ۱۳ مهرماه به‌نوعی فرماندهی میدان جنگ و ترسیم حقیقت‌های موجود فعلی و آینده جامعه بود.

حجت‌الاسلام غلامی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دشمن‌شناسی را برای ایرانیان و جبهه مقاومت ترسیم کردند و فرمودند اگر کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، مصر، یمن، ایران و هر کشوری که در منطقه وجود دارد، دشمن را دقیق بشناسند و در حول محور ولایت جمع شوند به قدرت و پیروزی هم خواهند رسید.

وی بیان کرد: ما ملت ایران کم‌کم شاهد کمربند استقلال ایران تا غزه هستیم و این خطبه‌ها ضعف زبانی و شکست رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد و این عمل قانونی و مشروع، پیامی برای رژیم صهیونیستی و تمامی زورگویان عالم بود.

 استاد دانشگاه دانشگاه رازی اردبیل تصریح کرد: ما هر موقع بخواهیم از عوامل قانونی که در جوامع بین‌المللی مطرح هستند استفاده کرده و نه‌تنها از حق خود بلکه از اندیشه خود هم دفاع خواهیم کرد.

خبر از: پیام پاشازاده
انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • ۱۳ مهر اقتدار ایران را نشان داد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وچهار منهای شش