سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 68115
  • بازدید: 868
  • 1403/07/23 - 10:36:05

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی اردبیل راه‌اندازی شد

اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی اردبیل راه‌اندازی شد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل از راه‌اندازی اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی شمال غرب ایران در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی شمال غرب ایران در استان اردبیل خبر داد و گفت: اولین کارخانه تولید و مونتاژ ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی و معدنی شمال‌ غرب ایران با نشان تجاری «شینا محور ساوالان» در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل راه‌اندازی شد.

 وی اظهار داشت: شرکت «شینا محور ساوالان» با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و برادران ایمان‌زاده راه‌اندازی و هم‌اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است و ظرفیت اسمی این مجموعه تولید سالانه ۳۰۰ دستگاه لودر، ۳۰۰ دستگاه بیل مکانیکی و ۱۵۰ دستگاه گریدر اعلام شده است.

  نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس، پیش‌بینی اشتغال مستقیم در اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی شمال‌ غرب ایران را ۳۵۰ الی ۴۰۰ نفر دانست و گفت: خوشبختانه این کارخانه در اردبیل با سرمایه‌گذاری حدود ۸۰۰ میلیارد تومان، هم‌اکنون به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

 وی با اذعان به اینکه تولید ماشین‌آلات سنگین از نیازهای اساسی است، اظهار داشت: شرکت «شینا محور ساوالان» توان و ظرفیت تأمین بخش قابل‌توجهی از این نیازها را دارد و ضرورت دارد به‌منظور بالابردن توان تولید قطعات در این مجموعه جهت ایجاد ارزش‌افزوده بیشتر، نگاه حمایت‌آمیز به چنین مجموعه‌ای داشته باشیم.

 انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اولین کارخانه ماشین‌آلات راه‌سازی اردبیل راه‌اندازی شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه هشت