سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 68167
  • بازدید: 526
  • 1403/07/26 - 12:52:29

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در اصلاندوز

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در اصلاندوز

همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اصلاندوز با شرکت بیش از ۴۵۰ نفر در شهر بران برگزار و در پایان به ۵۵ نفر از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه جوایزی ورزشی و لوازم‌خانگی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، هم‌زمان با آغاز هفته تربیت‌بدنی مسابقات مختلفی در اکثر رشته‌های ورزشی در سراسر استان برگزار شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری در شهرستان کوثر برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش عمومی دوچرخه‌سواری با شعار ورزش قوی برای ایران قوی در شهرستان کوثر برگزار شد.

مسابقات تنیس‌روی‌میز کارمندان در شهرستان نیر برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش مسابقات تنیس‌روی‌میز کارکنان دولت در شهرستان نیر با حضور ۱۶ ورزشکار در سالن سپاه ناحیه نیر به همت هیأت تنیس‌روی‌میز نیر برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها توکل فرجامی از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قهرمان مسابقات شد و شهرام سطوتی از شرکت نفت مقام دوم و یاور فاتحی از آموزش‌وپرورش توانست مقام سوم را از آن خود کردند.

ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در شهرستان گرمی برگزار شد

 در اولین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در محل استادیوم چمن ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، در اولین روز هفته تربیت‌بدنی و ورزش، همایش ورزش صبحگاهی ویژه بانوان در محل استادیوم چمن ایثار شهرستان گرمی برگزار شد.

این همایش با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از مربیان و ورزشکاران در محل استادیوم چمن ایثار شهرستان گرمی برگزار شد و در پایان به‌قیدقرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اصلاندوز برگزار شد

 به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان اصلاندوز برگزار شد.

فرهیان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان شهرستان اصلاندوز دراین‌خصوص گفت: این همایش با شرکت بیش از ۴۵۰ نفر در شهر بران شهرستان اصلاندوز برگزار و در پایان به ۵۵ نفر از شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه جوایزی ورزشی و لوازم‌خانگی اهدا شد.

کارگاه دانش‌افزایی ویژه مربیان رشته‌های رزمی در پارس‌آباد برگزار شد

کارگاه دانش‌افزایی بدنسازی تخصصی در رشته‌های رزمی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه مردم‌نهاد جوانان پردیس مغان برگزار شد.

این کارگاه با شرکت بیش از ۶۰ نفر از مربیان شهرستان به مدرسی احسن محمدی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار گردید و در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در کارگاه اهدا شد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در اصلاندوز

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت منهای سه