سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 68242
  • بازدید: 53
  • 1403/08/02 - 10:16:06

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

رکوردگیری وزنه‌برداران نوجوان اردبیلی

رکوردگیری وزنه‌برداران نوجوان اردبیلی

 مسابقات رکوردگیری نوجوانان در سالن وزنه‌برداری شهید اعلمی استادیوم تختی اردبیل برگزار شد که با توجه به حدنصاب اعلامی، پنج نفر جهت حضور در اردوی تیم ملی به فدراسیون معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل از رکوردگیری نوجوانان اردبیلی با هدف معرفی به اردوی تیم ملی تا برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در هفته تربیت‌بدنی در این استان را در این خبر بخوانید.

رکوردگیری وزنه‌برداران نوجوان اردبیلی برای معرفی  به تیم ملی

مسابقات رکوردگیری نوجوانان اردبیلی با هدف معرفی به اردوی تیم ملی برگزار شد.

مسابقه تک لیفت بین باشگاهی در سرعین برگزار می‌شود

 به گزارش روابط‌عمومی هیأت وزنه‌برداری استان اردبیل به مناسبت هفته تربیت‌بدنی یک دوره مسابقات رکوردگیری نوجوانان در سالن وزنه‌برداری شهید اعلمی استادیوم تختی برگزار شد که با توجه به حدنصاب اعلامی، ۵ نفر جهت حضور در اردوی تیم ملی به فدراسیون معرفی شدند.

 اداره ورزش و جوانان و هیأت پرورش اندام و بدنسازی شهرستان سرعین به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش مسابقه تک لیفت بین باشگاهی را در روز جمعه چهارم آبان‌ماه در محل مسابقه سالن فجر شهرک اندیشه برگزار می‌کند.
 ضمناًً از پیشکسوتان این رشته توسط اداره ورزش تجلیل خواهد شد.

 برگزاری مسابقات نگه‌داشتن وزنه بانوان در سرعین

 به همت هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سرعین مسابقات نگه‌داشتن وزنه بانوان با حضور ۴۰ نفر از بانوان شهرستان سرعین به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی توسط هیأت ورزش‌های همگانی سرعین در سالن بانوان برگزار و نفرات برتر این مسابقه مشخص شد.

 ثریا فولادی، راضیه خیراندیش و خانم مرضیه نظری نفرات برتر این مسابقه بودند.

برگزاری مسابقات مچ‌اندازی در گرمی

مسابقه مچ‌اندازی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در محل سالن بدنسازی اکسیژن گرمی برگزار و فخرالدین موسوی مقام اول و آقای فردین عظیمی مقام دوم این مسابقات را کسب کردند و با اهدای حکم قهرمانی و جوایز تجلیل شد.

برگزاری مسابقات مینی‌فوتبال بین ادارات در هیر

مسابقات مینی‌فوتبال بین ادارات بخش هیر به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در زمین چمن مصنوعی آموزش‌وپرورش برگزار شد که در پایان تیم نیروی انتظامی مقام اول و تیم ورزش و جوانان مقام دوم و تیم آموزش‌وپرورش مقام سوم را کسب کردند.

 به تیم‌های برتر جوایزی از طرف اداره ورزش و جوانان بخش هیر اهدا شد.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • رکوردگیری وزنه‌برداران نوجوان اردبیلی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه ده