سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 122
  • بازدید: 776
  • 1403/06/26 - 10:10:36

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل:

تفرقه مسلمانان هدف مهم رژیم غاصب است

تفرقه مسلمانان هدف مهم رژیم غاصب است

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل گفت: تفرقه‌انگیزی و ایجاد بذر نفاق در بین مسلمانان هدف اسرائیل و استکبار جهانی است

 حجت‌الاسلام مهدی نوروزی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، هفته وحدت را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: نام‌گذاری چنین روزی در جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق بینش امامین انقلاب به اهمیت همگرایی مسلمانان در مقابل جبهه ظالم و کفر دارد و نیاز است مسلمانان در این هفته برای دفاع از مسلمانان دیگری که زیر ظلم جبهه کفر و استکبار هستند با یکدیگر اتحاد عملی داشته باشند.

 وی ادامه داد: نبی اکرم (ص) در عالم خلقت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این خلقت تجلی کامل الهی است و به اعتقاد ما پیامبر نور و رحمت در همان اول و آغاز خلقت در قالب نور محمدیه (ص) خلق شده بود.

مدیر حوزه علمیه استان اردبیل ادامه داد: دنیای کنونی دنیایی است که تمام کفر در مقابل تمام اسلام قرار گرفته است و ما می‌بینیم که در غزه سر برادران مسلمان ما چه بلایی توسط رژیم جنایت‌کار و کودش کش صهیونیستی اتفاق می‌افتد و طبق دین و منش پیامبر اکرم (ص) همه مسلمانان وظیفه داریم در کنار هم قرار بگیریم تا این رژیم جنایت‌کاران به دست مسلمانان نابود شود.

 نوروزی تصریح کرد: اقدام رسول گرامی اسلام (ص) در ایجاد پیوند اخوت میان مسلمانان نشان از درک عمیق حضرت دارد و پیامبر اسلام به‌خوبی می‌دانستند که وجود اختلاف در جامعه اسلامی موجب تضعیف مسلمانان و قوی‌تر شدن جبهه کفر می‌ شود.

 وی با تأکید بر لزوم وحدت مسلمانان و تقریب مذاهب اسلام افزود: تفرقه‌انگیزی و ایجاد بذر نفاق در بین مسلمانان هدف اسرائیل و استکبار جهانی است و ما شاهد هستیم استکبار جهانی و هم‌کیشانشان بانفوذ در بین مسلمانان و ایجاد نفاق و تفرقه بین کشورهای اسلامی در تلاش هستند تا بتواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند؛ ولی بینش امامین انقلاب در نام‌گذاری هفته‌ای بنام هفته وحدت و تأکید بر آن مانع رسیدن استکبار جهانی به هدف خود شده است.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تفرقه مسلمانان هدف مهم رژیم غاصب است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده منهای پنج