سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 154
  • بازدید: 530
  • 1403/06/27 - 14:11:36

معاون دادستان مرکز اردبیل خبر داد:

دستگیری چند بلاگر مروج بی‌عفتی در اردبیل

دستگیری چند بلاگر مروج بی‌عفتی در اردبیل

معاون دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری و بازداشت چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی و موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی شده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از مرکز رسانه‌ای دادستان اردبیل، مرتضی طاهری‌فرد معاون دادستان مرکز استان اردبیل از دستگیری و بازداشت چندین بلاگر که بدون رعایت مسائل اخلاقی و موازین شرعی و قانونی با تولید محتوا موجبات جریحه‌دار شدن عفت عمومی و ترویج فساد را فراهم می‌نمودند خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی گشت سایبری دادستانی و تشدید نظارت بر عملکرد ضابطین مرتبط با جرایم فضای مجازی و تأکیدات صورت‌گرفته برای واکنش سریع در این عرصه، هشدار داد: بنا به دستور دادستان مرکز استان برخورد با هرگونه اقدامات مخل امنیت روانی مردم در فضای سایبر و محتواهای مجرمانه مانند ترویج فساد و فحشا عبرت‌آموز و بدون اغماض است.

طاهری‌فرد همچنین از شناسایی و مهروموم یک کافه در اردبیل که به‌عنوان محلی برای ارتباطات مختلط و ناسالم افراد تبدیل شده بود، خبر داد.

معاون دادستان اردبیل از عموم مردم خواست؛ هرگونه مستندات و اطلاعات خود از جرایم فضای مجازی را از طریق کانال اطلاع‌رسانی و ارتباطی دادستانی در پیام‌رسان ایتا به نشانی: dadsaraard@ اعلام دارند.



انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • دستگیری چند بلاگر مروج بی‌عفتی در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای هفت