سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 194
  • بازدید: 829
  • 1403/06/31 - 20:03:24

امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد:

وحدت مایه رحمت است

وحدت مایه رحمت است

امام‌جمعه شهرستان پارس ‌آباد گفت: وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است.

 حجت‌الاسلام علی اکبر باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» با تبریک هفته وحدت گفت: هفدهم ماه پربرکت ربیع‌الاول، ولادت آخرین فرستاده خدا و پیغمبر صلح و مهربانی است و هفته وحدت نماد فداکاری و ازخودگذشتگی، شور و شعور، ایثار و خدمت در میان مسلمانان جهان است.

وی افزود: خداوند در قرآن همه را برای حفظ وحدت و دوری از تفرقه دعوت می‌کند، به این معنا که وحدت در وجود امت است و باید مواظب باشند که دچار تفرقه نشوند و فقط دشمنان از تفرقه مسلمانان بهره می‌برند برای همین همیشه دشمنان دنبال ایجاد تفرقه هستند تا در میان امت اسلامی به اهداف شوم خودشان برسند.

امام‌جمعه پارس‌آباد تصریح کرد: وحدت اصلی‌ترین مؤلفه حرکت در مسیر دستیابی به امت واحده اسلامی است و باید همه مسلمانان در این باره اهتمام ویژه داشته باشند.

وی ادامه داد: امت واحده اسلامی به امتی گفته می‌شود که برای همه عالمیان الگو و اسوه است و همه از آن الگو پیروی می‌کنند.

رئیس فرهنگ عمومی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد؛ ترویج فرهنگ وحدت‌طلبی و مشارکت‌خواهی در جامعه، موجب تقویت و سربلندی مسلمانان در عرصه‌های مختلف جامعه است که وظیفه تمامی مسلمانان جهان بوده تا در تحکیم وحدت و نشر آرمان‌های اسلام با تکیه بر مبانی اصلی آن بکوشند.

وی گفت: عالم امکان به برکت وجود پیامبر اسلام ایجاد شده و لازم است که پیامبر اسلام (ص) را در همه زمینه‌ها از جمله ایمان، تقوا، عمل و اخلاق الگوی خود قرار دهیم.

باقری بنابی در پایان گفت: خاتم‌الانبیا حضرت محمد مصطفی(ع) تنها پیامبری است که روز به روز بر تعداد محبانش در کل عالم خلقت افزوده می‌شود.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • وحدت مایه رحمت است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سی به‌اضافه هفت