سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 208
  • بازدید: 273
  • 1403/07/01 - 17:18:59

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد:

هیچ کلاس درسی در پارس‎آباد بدون معلم نیست

هیچ کلاس درسی در پارس‎آباد بدون معلم نیست

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد گفت: برای اولین بار، هیچ کلاس بدون معلم و هیچ معلم بدون کلاس در سطح این شهرستان وجود ندارد که این دستاوردی بزرگ به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، الله بخش نجفی امروز در آغازین روز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در جمع دانش‌آموزان پارس‌آبادی گفت: به امید خدا و با شعار «برای ایران برای مدرسه» و با تدابیر همکاران، سالی موفق در حوزه‌های آموزشی و پرورشی شهرستان پارس‌آباد رقم خواهد خورد.
وی افزود: پروژه مهر از تیرماه آغاز شده و شامل اقدامات متعددی است که همکاران عزیز در مدارس انجام داده‌اند و این اقدامات شامل شاداب‌سازی محیط مدارس و توسعه کتاب‌های درسی است و این پروژه به‌عنوان یک برنامه بی‌نظیر در راستای بهبود شرایط آموزشی و ارتقای کیفیت یادگیری دانش‌آموزان شناخته می‌شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: توزیع کتاب‌های درسی و پروژه‌های مرتبط با آن در آموزش و پرورش به‌عنوان یک اقدام کم‌سابقه بود که پس از برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان، تکالیفی برای بهبود وضعیت آموزشی و پرورشی تعیین شد و در این راستا اداره کل آموزش و پرورش و سایر ارگان‌های خدمات‌رسان فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

۵۰ مدرسه پارس‌آباد تعمیر اساسی شد

وی ادامه داد: تعمیرات اساسی در ۵۰ مدرسه انجام شد که این اقدام نیز در تاریخ آموزش و پرورش بی‌نظیر و نتیجه زحمات فراوان دست‌اندرکاران آموزش و پرورش بوده است.

نجفی گفت: توزیع کتب درسی در تمامی مقاطع تحصیلی به پایان رسیده و آخرین مرحله این فرایند در یکی دو روز آینده تکمیل خواهد شد و بدین ترتیب، تمامی دانش‌آموزان با کتاب‌های درسی خود در کلاس‌ها حاضر خواهند شد.

 وی در پایان گفت: برای اولین‌بار، هیچ کلاس بدون معلم و هیچ معلم بدون کلاس وجود ندارد که این دستاوردی بزرگ به شمار می‌آید و هدف اصلی فراهم‌کردن سالی پر از آرامش برای همکاران و دانش‌آموزان است.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • هیچ کلاس درسی در پارس‎آباد بدون معلم نیست

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت به‌اضافه دو