- کد خبر: 20959
- بازدید: 1,832
- 1394/06/12 - 07:49:09
تبلیغات کاندیداهای انتخابات مجلس در فضای مجازی؛
تبلیغات زودهنگام موید اصلح بودن نیست
نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس با تبلیغات در شبکه های اجتماعی، خیابانها و حتی در مهمانیها ، مراسمات عزاداری ، مساجد و ...نمی توانند ملاک انتخاب نماینده از سوی مردم باشد.
به گزارش به نقل از ارس تبار، جامعه نیاز به افرادی کارا و مدیر دارد که اوضاع نابسامان برخی ادارجات و محل های خدمات رسانی به مردم جامعه را سروسامان بخشند و برای این کار وجود افرادی مسئول و وظیفه شناس لازم و ضروری است و صرفاً افرادی که از تبلیغات بیشتر استفاده می کنند نمی توانند ملاک انتخاب از سوی مردم باشند.
افراد شرکت کننده در انتخابات مجلس فعلاً در پست های گوناگون مشغول هستند که این خود نقش اساسی در انتخاب یک نماینده خوب را دارد و آن اینکه مردم باید به گوش باشند اگر فردی که در حال حاضر در پست اداری و دولتی در حال اشتغال است تا چه حد در این اداره تأثیر گذار بوده و میزان مدیریت و تأثیر گذاری و خدمتی که انجام داده تا چه میزان بوده است و آیا فردی مفید از نظر اجتماعی و اخلاقی و سیاسی و ... به شمار می رود یا نه، و فقط به لحاظ پشتوانه مالی که دارد در انتخابات شرکت کرده و کارایی لازم برای نمایندگی را ندارد .
فرد نماینده همان گونه که از نام آن نیز مشخص است فردی است که از طرف جمع کثیری از افراد جامعه به عنوان چشم بینا و گوش شنوای آنان و کسی که برخواسته از مردم بوده و در کنار ایشان زندگی کرده و به مشکلاتشان آگاه و بصیر است، شناخته می شود و باید به قول هایی که هنگام انتخابات به مردم می دهد عمل کرده و در پی عوام فریبی نباشد و از هوش و آگاهی و ذکاوت لازم برای این کار برخوردار باشد.
بخصوص اینکه یک کاندیدا مردم منطقه خود را از یاد نبرد و مشکلاتشان را نادیده نگیرد، ولی متأسفانه هستند کسانی که تا پایشان به مجلس می رسد دیگر نمی شوند همان کسی که باید بشوند و حتی محل زندگی خودشان را نیز به کل فراموش می کنند چه برسد به مشکلات مردمشان .
با این اوضاع و احوالی که پیش آمده فعلاً نامزدهای انتخاباتی زودتر از موعد مقرر شروع به تبلیغات در شبکه های اجتماعی مختلف (تلگرام و .... ) و خیابانها و حتی در مهمانیها و مراسمات عزاداری و مساجد و ...کرده اند. با اینکه تبلیغات بسیار مؤثر و در ذهن مخاطب اثر گذار است ولی تبلیغاتی که قصد سوء و تخریب یکدیگر را نداشته باشند و به جای تبلیغات زود هنگام و بی مورد به کاری که هم اکنون مشغول هستند بپردازند و سعی کنند مردم را از خود راضی نگه دارند و بدانند که مردم همیشه بیدار و آگاهند و به کسی رأی خواهند داد که از نظرشان فردی مفید و کارا است و تبلیغات تنها جزء کوچکی از شناختشان از نامزدهای انتخاباتی است.
انتهای پیام/
دیدگاهها