سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 229
  • بازدید: 319
  • 1403/07/02 - 16:33:03

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد:

اختصاص اعتبار از محل اوراق اسلامی به اردبیل

اختصاص اعتبار از محل اوراق اسلامی به اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق اسلامی برای پروژه‌های زیرساختی استان اردبیل اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری امروز در بازدید از چندین پروژه زیرساختی شهرستان نیر با اشاره به ضرورت توسعه همه‌جانبه منطقه گفت: از محل اوراق اسلامی یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مطالبات پیمانکاران در بخش زیرساخت‌های راه استان اردبیل اختصاص یافته است.

 وی در مسیر بازدید از راه ارتباطی روستای کهریز در بخش کورائیم تا روستای اینالو در بخش مرکزی شهرستان نیر گفت: طول این مسیر ۱۰ کیلومتر خاکی است که برای زیرسازی و روکش آسفالت آن ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با پیگیری که به عمل خواهد آمد شاهد اجرایی‌شدن این پروژه هم خواهیم بود.

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در بازدید از کمربندی جنوبی شهرستان نیر گفت: ۶۰ درصد این پروژه اجرا شده است و ۵۰ میلیارد تومان از محل اوراق اسلامی برای این طرح اختصاص یافته که به‌زودی اجرا خواهد شد.

 وی در ادامه از پروژه روکش آسفالت معابر روستای علی‌آباد هم بازدید کرد و گفت: این پروژه به متراژ ۵ هزار و ۲۰۰ متر روکش آسفالت است که توسط بنیاد مسکن در حال اجرا است.

 بدری به راه ارتباطی کریق به آرموداق اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه مهم شهرستانی با نمایندگان استان آذربایجان شرقی مذاکراتی را انجام خواهیم داد.

 انتهای خبر/ ش

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اختصاص اعتبار از محل اوراق اسلامی به اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده به‌اضافه پنج