سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 230
  • بازدید: 396
  • 1403/07/02 - 17:29:45

ورزشکاران اسکیت‌باز انجام دادند؛

راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری درب بطری در مشگین‌شهر

راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری درب بطری در مشگین‌شهر

رئیس هیأت اسکیت شهرستان مشگین‌شهر گفت: ورزشکاران اسکیت‌باز این شهرستان، کمپین جمع‌آوری درب بطری راه انداخته‌اند تا با خرید ویلچر به طبیعت و بیماران نیازمند کمک کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، شیوا قرآنی امروز در حاشیه مراسم اهدا ویلچر خریداری شده توسط ورزشکاران اسکیت‌باز شهرستان مشگین‌شهر در خصوص جزئیات این کار خیر اظهار داشت: ورزشکاران اسکیت‌باز این شهرستان، کمپین جمع‌آوری درب بطری راه انداخته‌اند تا با این کار خیر به طبیعت و بیماران نیازمند کمک کنند.

وی افزود: درب بطری‌های جمع‌آوری‌شده در کمپین ورزشکاران مشگین‌شهری صرف خرید ویلچپر برای نیازمندان می‌شود.  

رئیس هیأت اسکیت شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: دومین کمپین جمع‌آوری درب بطری برای خرید ویلچر توسط ورزشکاران اسکیت‌باز مشکین‌شهر در هفته دفاع مقدس برگزار شد تا نشان دهیم که ایثارگری‌ها و راه شهدا و جانبازان هشت سال دوران دفاع مقدس همچنان ادامه داد.

وی تصریح کرد: اگر نگاهی به سبد خرید روزانه بیندازیم، می‌بینیم که بسیاری از مایحتاج ما در داخل بطری‌های پلاستیکی عرضه می‌شوند که می‌توان با بازیافت درب این بطری‌ها یاریگر محیط‌زیست و نیازمندان بود.



قرآنی خاطرنشان کرد: جمع‌آوری درب بطری، فروش آنها و خرید ویلچر برای نیازمندان یکی از کارهای خداپسندانه‌ای است که در چند سال گذشته فراگیر شده است و این راهکار می‌تواند علاوه بر اینکه از آسیب‌های زیست‌محیطی بکاهد، باعث شادی بیماران و ترویج خوبی‌ها در جامعه بشود.

 وی گفت: اسکیت‌بازان شهرستان مشگین‌شهر به مدت ۶ ماه با کمپین جمع‌آوری درب بطری همراه بودند و توانستند با خرید ویلچر به طبیعت و بیماران نیازمند ادای دین کنند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • راه‌اندازی کمپین جمع‌آوری درب بطری در مشگین‌شهر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پنج منهای هفت