سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 24
  • بازدید: 995
  • 1403/06/18 - 11:07:16

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

آغاز بازسازی سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل

آغاز بازسازی سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل

سالن ورزشی شهید فخر زاده اردبیل در محله سلمان‌آباد اردبیل واقع شده و برای بهسازی و بازسازی آن اعتبارات لازم تأمین شده و انتظار می‌رود در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اخبار ورزشی استان اردبیل از دعوت دختر بسکتبالیست سرعینی به اردوی انتخابی تیم ملی، حضور نمایندگان پومسه‌رو استان اردبیل در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک پومسه، برگزاری دوره کوچینگ در اردبیل تا آغاز بهسازی و بازسازی سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل را در اینجا بخوانید.

حضور اردبیلی‌ها در لیگ دسته یک پومسه
نمایندگان پومسه‌رو استان اردبیل در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک پومسه باشگاه‌های کشور شرکت کردند.

 سعید مجتهدی داور بین‌المللی هیأت تکواندو استان اردبیل در رقابت‌های لیگ پومسه دسته یک کشور حضور دارند.

آغاز بازسازی سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل
سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل در محله سلمان‌آباد اردبیل واقع شده و برای بهسازی و بازسازی آن اعتبارات لازم تأمین شده و انتظار می‌رود در هفته تربیت‌بدنی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار بگیرد.

دختر بسکتبالیست سرعینی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد
پارلا حسین‌زاده، دختر بسکتبالیست سرعینی به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت شد؛ این  اردو استعدادپروری تیم ملی ۲۰۳۰ به میزبانی استان آذربایجان شرقی (تبریز) برگزار خواهد شد.

ورود به اردو در روز چهارشنبه بعدازظهر مورخ ۲۱ شهریور و خروج در روز جمعه ۲۳ شهریور خواهد بود و تمرینات در روزهای پنجشنبه و جمعه به‌صورت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه کوچینگ در اردبیل
 هیأت تکواندو استان اردبیل در نظر دارد جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات استانی پیش‌رو، دوره کوچینگ در بخش بانوان و آقایان روز  سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ساعت ۱۶ الی ۱۷:۳۰ در خانه تکواندو (سالن ارمکان) برگزار کند.
براین‌اساس به اطلاع مربیان عزیز می‌رساند با توجه به بخشنامه مسابقات استانی افرادی که دارای مربیگری و دارای کارت کوچینگ استانی باشند می‌توانند به‌عنوان کوچ هدایت بازیکنان خود را در مسابقات استانی، شهرستان داشته باشند .
مربیان حداقل دو نفر از شاگردان ارشد خود را که دارای شرایط ذیل هستند تا تاریخ ۲۶ شهریور ماه جهت شرکت در این دوره به کمیته آموزش معرفی کنند.
شرایط و مدارک مورد نیاز برای شرکت در این دوره یک قطعه عکس، کپی شناسنامه، ۱۶سال به بالا، دان۳ به بالا، معرفی‌نامه از مربی است و
شرکت‌کنندگان مدارک موردنیاز را در روز برگزاری دوره به مسئول کمیته آموزش (آقای شیرمحمدپور) تحویل دهند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • آغاز بازسازی سالن ورزشی شهید فخرزاده اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه هفت