سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 254
  • بازدید: 609
  • 1403/07/04 - 10:50:32

استاد علوم سیاسی دانشگاه محقق اردبیلی:

تسامح کشورهای مسلمان رژیم صهیونیستی را جری‌تر کرد

تسامح کشورهای مسلمان رژیم صهیونیستی را جری‌تر کرد

استاد علوم سیاسی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: حاکمان برخی کشورهای اسلامی پای‌کار دفاع از فلسطین حاضر نشدند که این تسامح کشورهای مسلمان، رژیم صهیونیستی را جری‌تر کرد.

محمدرضا مولایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: سال‌ها است که امامین انقلاب و شخصیت‌های مهم و تأثیرگذار و کسانی که در عرصه دفاع صاحب‌نظر هستند، تأکید می‌کنند که رژیم صهیونیستی ماهیتی تجاوزگر و جناتکارانه و غیرانسانی دارد ولی با گذشت ۷۰ سال از سابقه تأسیس این رژیم جعلی به‌دفعات شاهد جنایات  این رژیم غاصب بودیم.

وی افزود: بعد از جریان طوفان‌الاقصی و فشاری که روی رژیم صهیونیستی ایجاد شد مردم دنیا بیشتر در جریان ماهیت ددمنشانه و جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی قرار گرفتند و پیام و حسی که از این اقدامات به کل دنیا مخابره شد باعث شد تا نه‌تنها امت اسلامی بلکه همه مردم جهان به ماهیت پلید رژیم صهیونیستی یقین پیدا کنند.

استاد دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: در دانشگاه‌ها و شهرهای اروپا و آمریکا جنبش‌های ضد اسرائیلی را دیدیم و این تحرکات نشان داد علی‌رغم خواست دولتمردان، مردم این کشورها ماهیت این رژیم را شناختند و خواستار مقابله با این رژیم جنایت‌کار هستند.

 جنایت اخیر رژیم صهیونیستی  پوچ‌بودن شعار نه غزه نه لبنان را بار دیگر نشان داد

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از حاکمان کشورهای اسلامی پای‌کار دفاع از فلسطین حاضر نشدند این در حالیست که هم حضرت امام و مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که مسئله اول جهان اسلام امروز فلسطین است و در سایه همین تساهل و تسامحی که برخی از حاکمان کشورهای اسلامی انجام داند کار به‌جایی رسید که جنگ از خاک فلسطین به خاک لبنان منتقل شده است و این اقدام نشانگر نگاه این رژیم به سرزمین‌های نیل تا فرات است.

مولایی تأکید کرد: اقداماتی که رژیم جنایت‌کار در کشور لبنان در ترور شخصیت‌های سیاسی و نظامی و حتی شهروندان عادی انجام داد، آن‌هم با استفاده از فنّاوری‌هایی که اساساً اختراع آن‌ها برای آرامش و زندگی بهتر بشریت بود، گواه این مطلب است که این رژیم از تکنولوژی نیز به عنوان ابزار برای انجام جنایت خود استفاده می‌کند و  هیچ ابایی از اقدامات بر علیه بشریت ندارند.

این تحلیلگر سیاسی تصریح کرد: در برهه‌ای که ناآرامی‌ در داخل کشور داشتیم برخی از افراد و جوانانی که خیلی از جریان جبهه مقاومت و جریان تلاش استعمارگران برای سلطه بر کشورهای اسلامی آگاهی نداشتند شعار نه غزه نه لبنان سر دادند، این در حالی است که ما امروز می‌بینیم که اگر محور مقاومت پای‌کار نیایند این رژیم و حامیانشان سراغ کشورهای مسلمان دیگر هم خواهند آمد.



انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • تسامح کشورهای مسلمان رژیم صهیونیستی را جری‌تر کرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه شش