سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 265
  • بازدید: 561
  • 1403/07/05 - 07:42:19

امام‌جمعه کوثر:

دفاع مقدس هویت ملت ایران است

دفاع مقدس هویت ملت ایران است

امام‌جمعه کوثر گفت: ایران اسلامی با دفاع مقدس هویت پیدا کرده است و حافظه تاریخی دشمن هم خوب کار می‌کند و می‌داند که اتحاد و همبستگی در ایران اسلامی با این هویت عجین شده است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، بی‌تفاوتی به رنج و کشتار مردم بی‌دفاع غزه و دیگر کشورهای اسلامی عین همدستی با غاصبان و مستکبرین جهان است؛ چرا که غفلت از وحدت و همبستگی خلاف تعالیم الهی و اصول اسلامی است.

 وی تقارن هفته وحدت و هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای تبیین رشادت‌های رزمندگان اسلام در جبهه حق علیه باطل دانست و بیان داشت: امروزه مسلمین جهان می‎بایست با الگوگیری از همبستگی و وحدت هشت سال دفاع مقدس، عرصه را برای ظالمان و قاتلان مردم بی‌دفاع غزه تنگ کنند.

  امام‌جمعه کوثر خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و همگرایی جهت مقابله با تحقق اهداف دشمنان امری بدیهی و ضروری است؛ پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن روزانه با تمامی ابزارهای حقیقی و مجازی، از تحریم‌ها گرفته تا دروغ‌پراکنی در فضای مجازی در صدد ضربه‌زدن به انقلاب بوده است.

وی گفت: رمز پیروزی جبهه انقلاب و اسلام در اقصی نقاط کشورهای اسلامی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی است و لازمه عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب به‌عنوان پیشوای مسلمین جهان، تقویت و تحقق این مهم است.

 خطیب جمعه کوثر اضافه کرد: ایران اسلامی با دفاع مقدس هویت پیدا کرده است و حافظه تاریخی دشمن هم خوب کار می‌کند و می‌فهمد که اتحاد و همبستگی در ایران اسلامی با این هویت عجین شده است و این هویت در قلب و روح ملت ایران هیچ‌وقت به فراموشی سپرده نخواهد شد و اکنون رشادت‌ها و ایثار شهدا در جنگ تحمیلی جزو روزمرگی‌های امت اسلامی است.

ابراهیمی با تأکید به وحدت کلمه در فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دفاع مقدس نباید فراموش شود، اظهار کرد: دفاع مقدس هویت ملت ایران است و دشمن برای ازبین‌بردن همین نماد با تمام توان به میدان آمده است چراکه دشمن خوب می‌داند در هشت سال دفاع مقدس  و جنگ تحملیلی رمز پیروزی ایران اتحاد و همبستگی در برابر دشمن تا بن مسلح  بود.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان بی‌تفاوتی مسلمین به رنج‌ها و قتل‌عام در کشورهای مسلمان است، تصریح کرد: این هدف خصمانه نباید در اذهان و افکار تداعی پیدا کند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • دفاع مقدس هویت ملت ایران است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وسه به‌اضافه هشت