سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اقتصادی
  • کد خبر: 268
  • بازدید: 674
  • 1403/07/05 - 14:00:27

نماینده خلخال و کوثر در مجلس:

جاده منجیل نجات‌دهنده خلخال از بن‌بست است

جاده منجیل نجات‌دهنده خلخال از بن‌بست است

نماینده خلخال و کوثر در مجلس گفت: بازگشایی جاده خلخال به منجیل می‌تواند نجات‌دهنده شهرستان خلخال از بن‌بست شود.

وحید کنعانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اظهار داشت: بحث اشتغال اولین موضوع داری اولویت مردم شهرستان خلخال و کوثر است و بیکاری مردم را عذاب می‌دهد و برای حل این مشکل جلسات متعددی با سرمایه‌گذاران برگزار کردیم تا برای سرمای گزاری در شهرستان‌های خلخال و کوثر اقدام کنند.

 وی توسعه کسب‌وکارهای کوچک زود بازه و ایجاد کارخانه‌هایی با اشتغال‌زایی بیش از ۳۰۰ نفر را از برنامه‌های حل مشکل اشتغال در شهرستان‌های خلخال و کوثر عنوان کرد و گفت: بعد از اشتغال یکی از معضلات اساسی شهرستان خلخال و کوثر مشکل راه مواصلاتی است و باوجود بیش از ۱۰ راه مواصلاتی به استان‌های دیگر حتی یک راه مواصلاتی در شأن و ایمن نداریم و همین عامل باعث شده سرمایه‌گذاران از ورود به این شهرستان‌ها اجتناب کنند و بازگشایی جاده خلخال به منجیل می‌تواند نجات‌دهنده شهرستان خلخال از بن‌بست باشد.

 کنعانی تأکید کرد: معتقد هستیم توسعه راه عامل تأثیرگذار در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارد و از طریق وزارت اقتصاد و بانک مسکن پیگیر این قضیه هستیم و جذب اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیاردتومانی از طریق ماده ۵۶ برای این جاده در مراحل پایانی قرار دارد.

 وی ادامه داد: پایاب فرعی سد کیوی در حال تکمیل است و تلاش می‌کنیم تا آب هرچه سریع‌تر سر مزارع مردم برسد.

 نماینده مردم شهرستان خلخال و کوثر در مجلس بیان کرد: محرومیت در شهرستان‌های خلخال و کوثر خصوصاً در حوزه را مواصلاتی زیاد است و تکمیل ۱۳ کیلومتری هشتچین یکی از مطالباتی است که مردم انتظار دارند محقق شود.

 کنعانی ادامه داد: شهرستان خلخال و کوثر ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و اگر از ظرفیت‌ها استفاده شود شاهد توسعه این شهرستان‌ها خواهیم بود.

 مدیری ناتوان باید از قطار دولت پیاده شود

 این نماینده با تأکید بر اصل شایسته‌گزینی در مسئولیت‌های اجرایی گفت: مدیری که توانایی خدمت به مردم ندارد باید از قطار دولت پیاده شود و اگر من به‌عنوان نماینده مردم مدیری را در مسئولیتی قرار دهم که توانایی کارکردن ندارد آسیب برای خودم و مردم و شهرستان است.

 وی یادآور شد: در اولین جلسه مجمع نمایندگان استان پیشنهاد دادم تمام نمایندگان در شهرستان‌ها حضور داشته باشند تا مشکلات مهم شهرستان‌ها توسط هر هفت نماینده پیگیری و سریع‌تر به نتیجه برسد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • جاده منجیل نجات‌دهنده خلخال از بن‌بست است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه چهار