سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 2830
  • بازدید: 1,117
  • 1391/07/27 - 00:12:02

رئیس مجلس به خلخال سفر می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال حاضر شده و سخنرانی خواهد کرد.

به گزارش سبلانه جلیل جعفری بنه خلخال دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: زمان برگزاری این همایش نیز تغییر کرده و روزهای 6 و 7 آبان ماه شاهد برگزاری اولین همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال با هدف شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های این منطقه و جنوب استان در سطح ملی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش علاوه بر حضور رئیس مجلس، رئیس چندین کمیسیون تخصصی مجلس و برخی معاونان و وزرا نیز حضور خواهند داشت و بهتر و بیشتر با توانمندی‌های خلخال آشنا خواهند شد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد:‌ در این همایش رئیس فراکسیون تولید ملی مجلس نیز حاضر خواهد شد که تلاش می‌کنیم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیش از هر زمان دیگر توانمندی‌های خلخال و کوثر را در جبهه تولید بیشتر و با کیفیت بشناسانیم.

جعفری بنه خلخال گفت:‌ قرار است روز 6 آبان ماه آیین افتتاحیه با حضور رئیس مجلس و سخنرانی لاریجانی انجام شود تا در مدت دو روز فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان به همه ایرانیان معرفی شود.

وی در پایان بیان داشت:‌ علاوه بر حضور مسئولان ملی و کشوری، اعضای مجمع نمایندگان استان و همچنین مسئولان اقتصادی و ارشد استان اردبیل نیز حاضر خواهند شد و در قالب نشست‌های تخصصی و بازدیدهای مختلف شهرستان خلخال و کوثر بیشتر از گذشته معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • رئیس مجلس به خلخال سفر می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
چهار به‌اضافه هشت