سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

پنج‌شنبه 3 آبان 1403
  • کد خبر: 3419
  • بازدید: 910
  • 1391/08/14 - 15:27:03

حقیقت غدیر، ولایت مداری است

سبلانه: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حقیقت غدیر، ولایت مداری و تبعیت از ولی زمان است.

به گزارش سبلانه، حجت الاسلام حسن کاملی فر شامگاه شنبه در جشن بزرگ عیدغدیر در زورخانه عاشقان علی بن ابیطالب(ع) اردبیل، با تبيين فلسفه غدير و ابعاد مختلف آن، از واقعه غديرخم به عنوان روز اثبات مقام امامت و ولايت و روز تكميل دين ياد كرد و گفت: حقیقت غدیر بیان مسیر و صراط مستقیم برای امت اسلامی است و شیعه با درک غدیر به این مهم رسیده که صراط مستقیم از صراط پیامبراسلام و ائمه اطهار تفکیک ناپذیر است.

 

حجت الاسلام حسن کاملی فر با تاکید بر تقویت روحیه مسئولیت پذیری ،اظهار داشت: زمانی که احساس مسئولیت در بین مردم از بین برود وکسی با بصیرت و آگاهانه به تحولات محیط خود حساسیت نشان ندهد، آنگاه جامعه به سوی رکود و سقوط خواهد رفت.

 

وی تصریح کرد: روح تحرک، پویایی و مسئولیت پذیری در کنار عشق به ائمه اطهار(ع) باید جامعه را به سوی تبعیت از ولی و قبول امامت سوق دهد و اگر چنین نباشد عشق و علاقه به تنهایی ضامن سعادت نخواهد بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به ماجرای سقیفه بنی ساعده، بیان داشت: در ماجرای سقیفه بنی ساعده خواص فرصت طلب شروع به فعالیت سیاسی کردند و مردم بی تفاوت به این امراحساس مسئولیت نکردند

.

حجت الاسلام کاملی فربا بیان اینکه با تبعیت از ولایت فقیه نخواهیم گذاشت سقیفه بنی ساعده درعصر حاضر تکرار شود، گفت: با عبرت از ماجرای سقیفه بنی ساعده نباید این ماجرا دوباره تکرار شود اینطور نباشد که انسانهای خالص خدا خانه نشین شوند در حالی که ظالمان بر مسند قدرت تکیه کرده باشند.

 

در این مراسم که فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان، مدیرکل ورزش و جوانان، جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان ورزش و چهره های فرهنگی استان حضور داشتند، ضمن تجلیل از سادات ورزشکار، بخش های متنوعی از حرکات و برنامه های ورزش باستانی و زورخانه ای توسط مرشدان جوان و پیشکسوت اجرا شد.

 

انتهای پیام/

اشتراک‌گذاری

  • حقیقت غدیر، ولایت مداری است

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
پانزده منهای پنج