سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 353
  • بازدید: 474
  • 1403/07/10 - 08:55:53

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

برگزاری مسابقات دارت «جام صفوی» به شکل حذفی

برگزاری مسابقات دارت «جام صفوی» به شکل حذفی

هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل کمیته دارت اعلام کرد: مسابقات آزاد بین‌المللی دارت، جام صفوی در تمامی بخش‌ها به‌صورت گروهی، حذفی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،  اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل از برگزاری مسابقات آزاد بین‌المللی دارت، جام صفوی

 در تمامی بخش‌ها به‌صورت گروهی و حذفی تا برگزاری دوره‌های مختلف توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل را در این خبر بخوانید.

مسابقات دارت صفوی حذفی خواهد بود

**هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل کمیته دارت اعلام کرد: مسابقات آزاد بین‌المللی دارت، جام صفوی در تمامی بخش‌ها به‌صورت گروهی، حذفی برگزار خواهد شد.

برگزاری دوره آموزشِ کمک‌های اولیه در خانه تکواندو گرمی

** روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گرمی اعلام کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری هیأت تکواندو شهرستان گرمی و جمعیت هلال‌احمر، یک دوره آموزشِ کمک‌های اولیه در خانه تکواندو برای بانوان برگزار شد.
 برگزاری 3 دوره‌ مربیگری توسط هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل
**طبق اعلام هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل این هیأت دوره مربیگری درجه سه بازی‌های فکری را برگزار می‌کند و پیش‌نیاز داشتن مدرک این دوره دروس تئوری است و دوره به‌صورت سراسری، آنلاین و دارای آزمون آنلاین خواهد بود.

 *** همچنین هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل دوره مربیگری درجه سه بازی و ورزش کودک را برگزار می‌کند که این دوره به‌صورت حضوری بوده و پیش‌نیاز آن داشتن مدرک دروس تئوری است.

 **دوره داوری درجه سه یوگا به همت فدراسیون ورزش‌های همگانی و ورزش‌های همگانی استان اردبیل برمی‌شود که پیش نیاز این دوره داشتن مدرک آزمون سطح ۷ یوگا اعلام شده و این دوره به‌صورت سراسری و آنلاین بوده و دارای آزمون آنلاین خواهد بود.

  امکان ثبت‌نام  مجدد برای متقاضیان دوره داوری کیوروگی درجه یک ویژه بانوان

 ** هیات تکواندو استان اردبیل اعلام کرد متقاضیان شرکت در دوره داوری کیوروگی درجه یک ویژه بانوان که شرایط ارتقای داوری درجه‌دو به یک را دارند و موفق به پیش‌ثبت‌نام و ثبت‌نام نشده‌اند، با همکاری و مساعدت فدراسیون تکواندو شرایطی مهیا شده و سایت از تاریخ ۷ تا ۲۱ مهر جهت دوره فوق باز می‌شود.
 دوره داوری مذکور به مدت چهار روز در طی روزهای ۲۴ تا ۲۷ مهرماه به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد؛ فاصله زمانی از داوری درجه ۲ به درجه یک ۴۸ ماه و داشتن سه دوره هماهنگی متوالی و ۴ دوره هماهنگی غیرمتوالی الزامی است .
 


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • برگزاری مسابقات دارت «جام صفوی» به شکل حذفی

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌وهشت منهای سه