سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 372
  • بازدید: 534
  • 1403/07/11 - 10:56:08

نماینده مردم اردبیل خبر داد:

تخصیص اعتبار برای ورزش ۴ شهرستان اردبیل

تخصیص اعتبار برای ورزش ۴ شهرستان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین گفت: با رایزنی‌های صورت‌گرفته با وزیر ورزش و جوانان دستور تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های ورزشی چهار شهرستان استان اردبیل اخذ شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» صدیف بدری در خصوص نتایج دیدار با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در این دیدار با رایزنی‌های صورت‌گرفته، دستور تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیاردی برای پروژه‌های ورزشی چهار شهرستان استان اردبیل اخذ شد.

 وی ادامه داد: در دیدار با وزیر ورزش و جوانان ضمن پیگیری آخرین وضعیت امورات و پروژه‌های ورزشی استان اردبیل و حوزه انتخابیه، دستور تخصیص اعتبار به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ورزشی اخذ شده است.

  نماینده مردم اردبیل تصریح کرد: دستور تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیاردتومانی برای اجرا و تکمیل حداقل ۱۲ پروژه ورزشی در چهار شهرستان اردبیل، نمین، نیر و سرعین و همچنین بابت هزینه تعمیرات و تجهیزات اماکن ورزشی این چهار شهرستان اخذ شده است.

 وی گفت: تکمیل و بهسازی استادیوم تختی، تکمیل پیست اسکیت سرپوشیده، تکمیل سالن طبقاتی استادیوم تختی، احداث خانه جوان و دفتر مشترک هیأتها، بهسازی سالم ۶ هزارنفری رضازاده، احداث سالن اختصاصی بانوان، تکمیل مجموعه ورزشی سید صدرالدین اردبیل، احداث چهار باب خانه کشتی کوچک در محلات کم‌برخوردار شهر اردبیل از جمله طرح‌هایی هستند که دستور تخصیص اعتبار برای این پروژه‌ها در دیدار با وزیر ورزش اخذ شده است. 

بدری خاطرنشان کرد: در نمین اجرای فاز دوم و تکمیل پروژه اسکی روی چمن فندقلو، بهسازی استخر نمین و در سرعین احداث زمین مینی‌فوتبال و در  شهرستان نیر بهسازی استخر نیر و تکمیل خوابگاه نیر از جمله پروژه‌هایی بودند که دستور تخصیص اعتبار آنها اخذ شده است.

اخذ دستور تخصیص اعتبار ۲ میلیاردی برای هیأت‌های ورزشی چهار شهرستان اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین ادامه داد: در ادامه پیگیری آخرین وضعیت امورات و پروژه‌های ورزشی استان و حوزه انتخابیه و در دیدار با دنیامالی ضمن دستور تخصیص اعتبار به مبلغ ۲ میلیارد تومان برای کمک به توسعه امکانات ورزشی هیأت‌های ورزشی در چهار شهرستان اردبیل، نمین، نیر و سرعین اخذ شد.

  انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • تخصیص اعتبار برای ورزش ۴ شهرستان اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش به‌اضافه پنج