سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 412
  • بازدید: 428
  • 1403/07/14 - 10:18:43

برتری پسران اردبیل در مسابقات دارت جام صفوی

برتری پسران اردبیل در مسابقات دارت جام صفوی

مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت جام صفوی در بخش پسران و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و در بخش پسران شایان محمدیان از اردبیل مقام اول، سپنتا جهانگیرپور از اردبیل مقام دوم را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت جام صفوی در بخش پسران و آقایان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که هم‌زمان با ۱۳ مهرماه روز ملی دارت برگزار شد،۲۰ دارت باز در رده سنی پسران و ۱۱۸ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند که در پایان در بخش پسران شایان محمدیان از اردبیل مقام اول، سپنتا جهانگیرپور از اردبیل مقام دوم و محمدامین زاهدی از البرز و مهدی بهنام از آذربایجان شرقی مشترکاً سوم شدند .

 
 در بخش بزرگسالان نیز علیرضا ایزدی از تهران مقام اول، ابوالفضل زارع از کرمان مقام دوم، رضا سلیمی از اردبیل و ابوالفضل علیزاده از خراسان جنوبی مشترکاً سوم شدند .
 
 
 ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور با اشاره به سطح کیفی و کیفیت بالای مسابقات و میزبانی خوب استان اردبیل گفت: این مسابقات حاصل تلاش ماه‌ها پیگیری هیأت استان اردبیل بود که به نحو شایسته‌ای به نتیجه رسید و ما امروز شاهد حضور ورزشکاران رده‌بالا و عضو تیم ملی از سراسر کشور بودیم که به مدت دو روز در بخش آقایان و بانوان زیر نظر مربیان تیم ملی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند .
 
وی افزود: در این دو روز مسابقات علاوه بر رقابت زیبای دارت بازان شاهد روحیه پهلوانی در بین ورزشکاران بودیم که این امر مهم‌تر از بحث مدال‌آوری است و ورزشکاران در کنار هم علاوه بر تکنیک، اخلاق‌مداری و روحیه پهلوانی را نیز به نمایش گذاشتند .
 
 رئیس انجمن دارت کشور در پایان با قدردانی از زحمات هیأت انجمن‌های ورزشی استان اردبیل، اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، استانداری و دیگر دستگاه‌های مرتبط که در برگزاری این مسابقات همکاری کردند، نقش برگزاری هر ساله این مسابقات را در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی منطقه را پر رنگ عنوان کرد .
 

اشتراک‌گذاری

  • برتری پسران اردبیل در مسابقات دارت جام صفوی

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه دو