سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 45692
  • بازدید: 161
  • 1403/02/14 - 01:01:00

فعالیت ۱۳ ایستگاه تندرستی ویژه بانوان در اردبیل

این روزها تعداد مکان‌های ورزشی ویژه بانوان در اردبیل کم نیست، اما اگر به دنبال جای مناسب برای ورزش همگانی هستید حتماً صبح‌ها سری به ۱۳ ایستگاه ورزشی و تندرستی بزنید که ویژه بانوان اردبیلی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما»، امروزه تعداد مکان‌های ورزشی که ویژه بانوان باشد در اردبیل کم نیست، اما اگر به دنبال جای مناسب برای ورزش همگانی آن هم در فضای زنانه هستید و می‌خواهید سلامت روح و جسم خود را با کمترین هزینه تضمین کنید حتماً صبح در ساعتی خاص سری به ۱۳ ایستگاه ورزشی و تندرستی بزنید که ویژه بانوان اردبیلی است.

 
طبق اعلام اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، ایستگاه‌های ورزشی روزانه ویژه بانوان در کلان‌شهر اردبیل پارک‌های ولایت، شفا، فرهنگیان، سینا، بعثت، شهدای میراشرف، بانوان، قمر بنی‌هاشم، پنج آذر، باغ جیرال، استادیوم کارگران، سالن یادگار امام (ره) و پارک شهید سلیمانی واقع در روبه‌روی دادگستری خانوادگی خواهد بود.
 

به گفته ابراهیمی از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۸:۳۰ دقیقه این ۱۳ ایستگاه تندرستی در اردبیل آماده میزبانی همشهریان است تا با ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محله‌ها و بوستان‌های اردبیل افزایش نشاط و تندرستی در جامعه بیشتر و بیشتر شود.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل اعلام کرده که برای ترویج و توسعه فرهنگ ورزش عزم شهرداری جدی است و برای همین است که به همه شهروندان به‌ویژه بانوان اردبیلی توصیه می‌شود تا برای حفظ سلامتی خود و افزایش نشاط اجتماعی، حتماً ورزش همگانی را انجام داده و در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی حاضر شوند.


پیش‌تر نیز باتوجه‌به اهمیت ارتقای سطح سلامت جامعه، به‌ویژه در بین بانوان اردبیلی، ایجاد فضاهای مناسب ورزشی، هنری و فرهنگی در بین بانوان در اولویت قرار داشت و پارک بانوان اردبیل نیز به همین منظور احداث شد. 

در حال حاضر نیز طبق اعلام مسئولان شهر اردبیل به جهت اهمیت فوق‌العاده ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت ورزش‌های عمومی، برپایی ایستگاه تندرستی ویژه آقایان و بانوان در بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی در اولویت کاری قرار دارد و البته در این ایستگاه‌های تندرستی خدمات رایگان ورزشی ارائه می‌شود تا شهروندان را به حفظ سلامتی خود ترغیب کند. 

آخرین خبرها از حوزه سلامت در اردبیل نیز حکایت از این دارد که شهروندان اردبیلی نیز از برپایی ایستگاه‌های تندرستی استقبال کرده‌اند.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • فعالیت ۱۳ ایستگاه تندرستی ویژه بانوان در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست‌ودو به‌اضافه پنج