سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • کد خبر: 46334
  • بازدید: 130
  • 1403/04/02 - 11:59:48

نماینده سابق شهرستان گرمی:

پشتوانه مردمی از شکاف‌ ملت دولت جلوگیری می‌کند

نماینده سابق شهرستان گرمی گفت: حضور مردم در انتخابات نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و همچنین داشتن پشتوانه مردمی از بروز شکاف‌های ملت و دولت جلوگیری می‌کند.

میر حمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همانا که انتخابات پیش‌رو مهم است مشارکت‌کردن در آن هم امری بسیار مهم است و همه ما ملت ایران باید تلاش کنیم تا این مشارکت افزایش یابد.

وی به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ببینید چه کسی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد؛ این‌ها را اگر ملاحظه کنید، یک انتخاب خوب خواهیم داشت و امیدواریم ان‌شاءالله خدای متعال آنچه صلاح این کشور و صلاح این ملّت است، به‌آسانی و بی‌دغدغه پیش بیاورد.

نماینده سابق شهرستان گرمی با بیان اینکه فرد اصلح باید صادق و قابل‌اعتماد باشد اضافه کرد: باید برابری و عدالت را ارزشمند بداند و همچنین مسئولیت‌پذیری را به‌عنوان یک ویژگی مهم بپذیرد و به تعهدات خود پایبند باشد و به نیازها و مشکلات مردم توجه و حقوق دیگران را رعایت کند.

وی تصریح کرد: به‌طورکلی یک فرد اصولی یا همان اصلح باید تلاش کند تا در تمام جنبه‌های زندگی اخلاقی و مسئولیت‌پذیر عمل کند.

حضور گسترده در انتخابات سرنوشت‌ساز است

میرزاده ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای دارد و همچنین داشتن پشتوانه مردمی از بروز شکاف‌های ملت و دولت جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم باید با حضور در انتخابات و با رأی‌دادن و مشارکت داشتن فرایند تصمیم‌گیری را تقویت کنند و نتیجه‌ای که باتوجه‌به اراده مردم به دست می‌آید نمایانگر اراده آنها است.

نماینده سابق شهرستان گرمی بیان کرد: رئیس‌جمهور باید به نیازها و مشکلات مردم گوش دهد و در تصمیم‌گیری‌ها به منافع عمومی توجه کند و همچنین به حفظ نظم و امنیت جامعه، توسعه اقتصادی و بهبود شرایط زندگی مردم کمک کند و برای خدمت به مردم و توسعه کشور متعهد باشد.

انتهای خبر/ 

اشتراک‌گذاری

  • پشتوانه مردمی از شکاف‌ ملت دولت جلوگیری می‌کند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
بیست منهای چهار