سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

پنج‌شنبه 3 آبان 1403
  • کد خبر: 47045
  • بازدید: 78
  • 1403/05/28 - 12:26:42

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو کشور خبر داد:

امدادرسانی ۱۶ هزار خودروی امدادی در کشور

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو کشور گفت: خدمات امدادخودرو برای تسریع در ارائه خدمات در کل کشور به‌صورت اپلیکیشن امدادخودرویی راه‌اندازی شده و در سطح کشور ۱۶ هزار خودروی امدادی خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،سید مهدی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اردبیل در مورد خدمات جدید امدادخودرو که توسط آن در هر مکانی که باشید می‌توانید به‌سرعت از خدمات آنها بهره‌مند شوید اظهار داشت: به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی، اپلیکیشن امدادخودرو در دسترس مردم قرار گرفته است و در سطح کشور ۱۶ هزار خودروی امدادی خدمات‌رسانی می‌کند.

 وی افزود: خدمات امدادخودرو برای تسریع در ارائه خدمات در کل کشور به‌صورت اپلیکیشن امدادخودرویی راه‌اندازی شده که در دسترس مردم عزیزمان قرار گرفته است.

رئیس انجمن صنفی امدادخودرو کشور بیان کرد: مردم زمانی که نیاز دارند با این اپلیکیشن نقطه توقف خودرو خود را انتخاب می‌کنند و خدمات‌رسانی سریع‌تر به مردم عزیزمان انجام می‌شود.

 وی تصریح کرد: مردم می‌توانند با ارسال کلمه استارت‌آپ به سامانه ۱۰۰۰۰۱۵۹۳ لینک این اپلیکیشن را در اختیارشان قرار بدهیم تا نسبت به نصب و راه‌اندازی آن اقدام کنند.
 
 انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • امدادرسانی ۱۶ هزار خودروی امدادی در کشور

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دو به‌اضافه یک