سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

پنج‌شنبه 3 آبان 1403
  • کد خبر: 47073
  • بازدید: 70
  • 1403/05/30 - 13:39:00

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل خبر داد:

محکومیت پزشک جراح متخلف در اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از رسیدگی به پرونده پزشکی برای اضافه دریافتی در قبال انجام عمل جراحی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما» به نقل از روابط‌عمومی اداره‌ کل تعزیرات حکومتی اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: پرونده پزشک جراح متخلف برای دریافت مبلغ اضافی در قبال انجام عمل جراحی به میزان ۲۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با بررسی پرونده و ارائه‌نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را علاوه بر جبران خسارت وارده به شاکی به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

محکومیت قاچاقچی سیگار در اردبیل 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پرونده قاچاق نگهداری سیگار و تنباکوی خارجی به ارزش ۶۱۵ میلیون ریال در شعبه دوم رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

رحیمی‌آذر  افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۴۶۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل محموله سیگار قاچاق را از یک دکه مطبوعاتی کشف و پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • محکومیت پزشک جراح متخلف در اردبیل

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای هفت