سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • کد خبر: 47195
  • بازدید: 89
  • 1403/06/10 - 08:36:31

پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل؛

تیم فوتبال میعاد مغان قهرمان شد

سوت پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال استان اردبیل با قهرمانی میعاد مغان در شهرستان پارس‌آباد زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال استان اردبیل جام قهرمانی به تیم میعاد مغان از شهرستان پارس‌آباد داده شد.

 صمد نوتاش رئیس هیات فوتبال استان اردبیل در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما» اظهار کرد: لیگ برتر دسته ۲ کشوری استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم در ۲ گروه به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام وبا ۶۳ بازی این مسابقات به پایان رسید.

 وی تصریح کرد: در نیمه‌نهایی مسابقات لیگ برتر استان اردبیل تیم میعاد مغان با غلبه بر تشک قنبری اردبیل و کشاورزان آراز مغان با غلبه بر تیم همای اردبیل به مرحلهٔ نهایی مسابقات راه یافته بودند .

 رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: تیم میعاد مغان با نتیجه صفر بر یک بر تیم کشاورزان آراز مغان غلبه کرد و به‌عنوان نماینده استان اردبیل در لیگ دسته ۲ کشوری بازی خواهد کرد.

نوتاش افزود: در پایان این مسابقات تیم میعاد مغان به مقام قهرمانی دست‌یافت و تیم کشاورز آراز مغان پارس‌آباد نیز نایب‌قهرمان شد و هر دو تیم از شهرستان پارس‌آباد بودند.

 گفتنی است، مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان و پیش‌کسوتان و جمعی از مسئولان در استادیوم ورزشی شهید کلانتری شهرستان پارس‌آباد برگزار شد.



انتهای خبر/

اشتراک‌گذاری

  • تیم فوتبال میعاد مغان قهرمان شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفت به‌اضافه چهار