سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 5
  • بازدید: 433
  • 1403/06/15 - 11:56:52

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

اعتبارات لازم برای راه‌اندازی استخر نمین اخذ شد

اعتبارات لازم برای راه‌اندازی استخر نمین اخذ شد

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: پس از طرح مشکلات استخر نمین و ضرورت اخذ اعتبارات لازم جهت بازسازی، تعمیر و راه‌اندازی این استخر، وزیر ورزش و جوانان اختصاص اعتبارات موردنیاز را متعهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، صدیف بدری امروز در بازید از استخر نمین به خبرنگاران گفت: برای رفع مشکلات استخر نمین پیگیری‌های لازم انجام و وزیر ورزش و جوانان برای تأمین اعتبارات لازم متعهد شد.

 وی افزود: در جریان بازدید از مجموعه ورزشی شهید شاهماری و استخر نمین با وزیر ورزش و جوانان تماس گرفتم و با توجه به ضرورت اخذ اعتبارات لازم جهت بازسازی، تعمیر و راه‌اندازی استخر نمین، وزیر ورزش و جوانان اختصاص اعتبارات موردنیاز برای تکمیل و راه‌اندازی این استخر را متعهد شد.

 رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: مطابق با قانون اساسی باید شرایط دسترسی آسان به ورزش برای همه اقشار مردم فراهم شود، ولی بااین‌وجود عدم دسترسی آسان و ارزان به ورزش خانوارها یکی از معضلات کنونی کشور است که باید با تدابیر صحیح برای این مشکل چاره‌اندیشی شود.

 وی گفت: متأسفانه در مناطق کم‌برخوردار کشور شاهد این هستیم که امکانات ورزشی با قیمت‌های گزاف در اختیار علاقه‌مندان به ورزش قرار می‌گیرد.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اعتبارات لازم برای راه‌اندازی استخر نمین اخذ شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
شش منهای هشت