سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 59
  • بازدید: 1,657
  • 1403/06/21 - 10:31:12

اخبار کوتاه ورزشی؛

کسب ۱۱ مدال توسط دختران کاراته‌کار شهرستان کوثر

کسب ۱۱ مدال توسط دختران کاراته‌کار شهرستان کوثر

در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کارانه بانوان سبک شو توکان روبوکاپ کشور، ۱۱ مدال رنگارنگ توسط دختران کاراته‌کار شهرستان کوثر کسب کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در خبرهای کوتاه ورزشی می‌خوانیم: در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کاراته بانوان سبک شوتوکان ریوبوکای کشور، ۱۱ مدال رنگارنگ توسط دختران کاراته‌کار شهرستان کوثر کسب کردند.

 دختران کاراته‌کار کوثر به مربیگری رقیه قاسمی موفق به کسب ۱۱ مدال رنگارنگ و ارزشمند از بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کارانه بانوان سبک شوتوکان ریوبوکای کشور یادبود استاد منوچهر حاجی محمدیان شدند.

اسامی نفرات برتر به شرح ذیل است:

معصومه الهرمانی

سونیا باستانی

زهرا بیگی

مریم بیگی
فاطمه بیگی

محیا افخمی

لیلا صبحی
مهنا صفری

هستی شجاع‌الدین

حلما حمیدپور
سلنا رضاوند

 این دوره از رقابت‌ها از ۱۶ شهریورماه جاری در استان مازندران شهر رامسر با حضور بیش از ۵۰۰ نفر شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.


 دومین دوره مربیگری درجه سه ورزش‌های روزانه در اردبیل برگزار شد

 این دوره در راستای طرح ایجاد ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی مختص طرح ملی “ ورزش و مردم “ و طرح شهید شوشتری با شرکت بانوان و آقایان علاقه‌مند به مربیگری در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و باشگاه‌های ورزشی با بیشترین تخفیف در هزینه به مدت ۶ روز در دو بخش عملی و تئوری در سالن رضازاده برگزار شد .
 مدرسی این دوره در بخش آقایان برعهده مرتضی تاج مهر دبیر هیات ورزش‌های همگانی و در بخش بانوان بر عهده هانیه علیزاده دکتری تربیت‌بدنی بود.
 آزمون عملی و تئوری این دوره با حضور ودود اسحق زاده رئیس هیات ورزش‌های همگانی و تیموریان نائب رئیس هیات و مدرسین دوره برگزار شد.
 شرکت‌کنندگان در این دوره پس از شرکت در آزمون پایان دوره، موفق به اخذ مدرک مربیگری درجه سه ورزش روزانه شده و در صورت همکاری با هیات حق‌الزحمه دریافت خواهند کرد.




جلسه کمیته مربیان هیات وزنه‌برداری استان اردبیل برگزار شد
 
 جلسه کمیته مربیان هیات وزنه‌برداری استان اردبیل با حضور حسن خوب سرپرست هیات استان و اعضای کمیته مربیان آقایان داوود بهتاج، کرامت اولاد وطن، غلامحسین مهدی‌زاده، اسحاق سید ابراهیمی، ابراهیم امامی و مربیان بانوان خانم سولماز عباس‌زاده و خانم سودا اروانه برگزار شد .
 حسن خوب با تجلیل از مربیان این هیات که عاشقانه در خدمت وزنه‌برداری هستند گفت نتیجه تلاش‌های مربیان استان باعث شده که چهار ملی‌پوش در اردوی تیم ملی از استان اردبیل حاضر هستند وی اتحاد را لازمه پیشرفت در وزنه‌برداری دانست و افزود: نیاز امروز وزنه‌برداری جوان‌گرایی است مربیان جوان و با دانش باید در کنار مربیان پیش‌کسوت و باتجربه قرار گیرند تا برای آینده وزنه‌برداری اردبیل آماده شوند.
 سرپرست هیات وزنه‌برداری گفت: توجه ویژه به وزنه‌برداری بانوان یکی از اولویت‌های این هیات است.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • کسب ۱۱ مدال توسط دختران کاراته‌کار شهرستان کوثر

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
دوازده به‌اضافه هشت