سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: سیاسی
  • کد خبر: 68201
  • بازدید: 395
  • 1403/07/30 - 11:30:29

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس:

 عملیات اجرایی پل سه‌راهی میرکندی شروع شد

 عملیات اجرایی پل سه‌راهی میرکندی شروع شد

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات اجرایی پل سه‌راهی میرکندی با هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال شروع شد.

 به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، بابک رضازاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سه‌راهی روستای میرکندی جز نقاط حادثه‌خیز استان است که تصادفات منجر به مرگ زیادی در این نقطه پر خطر اتفاق می‌افتد.

وی افزود: احداث پل در این نقطه پر خطر جز مصوبات سفر مجمع نمایندگان استان اردبیل به شهرستان مشکین‌شهر و خواست اهالی روستاهای میر کندی، قره گل و زیرزمین بود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در خصوص تأمین اعتبار سه‌راهی میرکندی عملیات خاک‌برداری جهت اجرایی زیر گذر با دهانه ۱۰ متر با توجه به حادثه‌خیز بودن این منطقه به‌صورت اضطراری و خارج از برنامه‌های اجرایی پروژه شروع شد و با تکمیل این پل یکی از حادثه‌خیزترین نقاط استان اردبیل در حوزه راه ایمن‌سازی خواهد شد.

پروژه  آب شرب شهید سلیم زاده مشکین‌شهر تکمیل می‌شود
 نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تکمیل پروژه آب شرب مشکین‌شهر از دیگر مصوبات سفر نمایندگان استان به مشکین‌شهر بود که با پیگیری‌های انجام شده از مدیرعامل بانک صادرات کشور مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان در قالب توافق ماده ۵۶ جهت پروژه آب شرب شهید سلیم زاده مشکین‌شهر تخصیص یافت.

انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  •  عملیات اجرایی پل سه‌راهی میرکندی شروع شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هشت منهای سه