سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68208
  • بازدید: 375
  • 1403/07/29 - 19:02:27

طبق پیش‌بینی هواشناسی؛

اردبیلی‌ها منتظر برف و باران باشند

اردبیلی‌ها منتظر برف و باران باشند

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی از فردا شب تا اواخر روز چهارشنبه بارش‌ها در ارتفاعات استان اردبیل به شکل برف بوده و حتی بارش مخلوطی از باران و برف در مناطق شهری و روستایی مرکز و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»  به نقل ازاداره کل هواشناسی استان اردبیل بر پایه آخرین خروجی مدل‌های عددی پیش‌بینی وضع هوا، جو استان تا روزهای پایانی هفته جاری ناپایدار است؛ آسمان در غالب ساعات تا اوایل روز پنجشنبه ۳ آبان نیمه‌ابری تا ابری، توأم با وزش باد خزری تند تا گاهی نسبتاً شدید و مه‌آلود خواهد بود؛ دما نیز روندی کاهشی به خود خواهد گرفت.


 همچنین بر اساس این گزارش تا ظهر روز دوشنبه ۳۰ مهر ناپایداری‌ها عموماً در برخی از مناطق استان اردبیل به شکل بارش خفیف باران خواهند بود؛ اما از بعدازظهر روز دوشنبه بانفوذ سامانه بارشی سرد و فعالی به استان بر شدت ناپایداری‌ها افزوده شده، ضمن کاهش محسوس‌تر دمای هوا، بارش‌های مورد انتظار قابل‌ملاحظه پیش‌بینی می‌شوند.
 
 همچنین از دوشنبه ۳۰ مهر شب تا اواخر روز چهارشنبه دو آبان بارش‌ها در ارتفاعات استان اردبیل به شکل برف بوده و حتی بارش مخلوطی از باران و برف در مناطق شهری و روستایی مرکز و جنوب استان دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی هواشناسی استان اردبیل در ضمن، کمینه دمای هوا از روز دوشنبه به‌تدریج در برخی نواحی مرکزی و جنوبی استان به صفر درجه سلسیوس خواهد رسید که با تداوم این وضعیت طی صبحگاه روز پنجشنبه انتظار می‌رود غالب مناطق مرکزی و جنوبی دمای صفر درجه سلسیوس و کمتر از آن را تجربه کنند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • اردبیلی‌ها منتظر برف و باران باشند

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
نه به‌اضافه نه