سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68213
  • بازدید: 481
  • 1403/07/30 - 07:33:55

اولتان به سرعت در حال طی مسیر توسعه است؛

آب و فضای ورزشی مشکلات اساسی شهر اولتان

آب و فضای ورزشی مشکلات اساسی شهر اولتان

در هفته تربیت‌بدنی که موضوعات ورزشی در کانون توجه قرار دارند، اهالی انتظار دارند که مشکل کمبود فضای ورزشی شهر نوپای اولتان نیز یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستانی و استانی باشد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، اولتان شهری نوپا با قدمتی باستانی است؛ شهری که با تلاش مردمان زحمتکش و البته سبقه تاریخی و داشتن شهرک صنعتی به سرعت در حال طی مسیر توسعه است و حتی طبق اذعان جابر جهان‌بین، فرماندار شهرستان پارس‌آباد، این شهر نوپا در چشم‌انداز توسعه شهرستان پارس‌آباد نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

شهر نوپای اولتان واقع در بخش مرکزی شهرستان پارس‌آباد که در ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۰ تبدیل به شهر شده است، بیشتر با قلعه باستانی اولتان شناخته می‌شود؛ این شهر به گفته اهالی و مسئولان شهرستانی دو مشکل اساسی دارد که باید هرچه سریع‌تر برای آن مشکلات تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر باقری بناب امام‌جمعه شهرستان پارس‌آباد در تریبون نمازجمعه این هفته شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه شهر اولتان در دوران جدید پیشرفت‌های روزافزونی دارد، از دو مشکل اساسی این شهر نام برد که اهالی منطقه را در مضیقه قرار داده است.

طبق گفته‌های بنایی شهر اولتان پس از به شهر تبدیل‌شدن پیشرفت چشمگیری داشته است؛ ولی همچنان جوانان و مردم این شهر از کمبود فضای ورزشی و آب شرب آلوده گله‌مند و در مضیقه هستند و این وضعیت نامطلوب باید هر چه سریع‌تر توسط مسئولین حل‌وفصل شود.

  با بیان صریح مشکلات شهر اولتان در تریبون نمازجمعه، انتظار می‌رود در هفته تربیت‌بدنی که موضوعات ورزشی در کانون توجه قرار دارند، حل کمبود فضای ورزشی شهر نوپای اولتان نیز یکی از اولویت‌های مسئولان شهرستانی و استانی بشود، چراکه خوب شدن اوضاع‌واحوال فضاهای ورزشی نشاط بیشتر را به همراه دارد که به‌تبع با فراهم‌کردن امکانات و رفع مشکلات منطقه، مسیر توسعه نیز هموارتر طی خواهد شد. 

امام‌جمعه پارس‌آباد در تریبون نمازجمعه ۲۷ مهرماه با بیان مشکلات شهر اولتان و لزوم رفع سریع مشکلات اهالی اعلام کرده بود که مردم و ورزشکاران منطقه از وضعیت ورزش شهرستان پارس‌آباد ناراضی هستند.

انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • آب و فضای ورزشی مشکلات اساسی شهر اولتان

برچسب‌ها

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یازده به‌اضافه سه