سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68237
  • بازدید: 275
  • 1403/08/02 - 07:44:34

در دومین روز آبان‌ماه اتفاق افتاد؛

پائیز اردبیل زمستانی شد

پائیز اردبیل زمستانی شد

با بارش اولین برف پائیزی در اردبیل این استان هوای زمستانی را در دومین روز آبان‌ماه تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، با بارش اولین برف پائیزی در اردبیل این استان هوای زمستانی را در دومین روز آبان‌ماه تجربه کرد.


تعطیلی مدارس استان اردبیل

بنا به اطلاعیه آموزش‌وپرورش اردبیل به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، سرعین و نمین دوره پیش‌دبستانی و ابتدایی در خلخال و مشگین‌شهر فعالیت‌های آموزشی دوره‌های پیش‌دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح به‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

آغاز کار راهداران در جاده‌های برفی استان اردبیل

 

با شروع بارش برف در استان اردبیل کار راهداران در گردنه الماس مسیر خلخال به اسالم نیز آغاز شد و از بامداد امروز شاهد برف‌روبی در این مناطق هستیم.

 در مناطق کوهستانی همچون شهرستان سرعین نیز شاهد برف حجم و مرتفع هستیم که شروع به کار راهداران در این مناطق نیز بیشتر احساس می‌شود.

پنجشنبه هوای اردبیل گرم‌تر می‌شود

مجید کوهی در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»،اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه سرد و بارشی تا صبح پنجشنبه در استان فعال خواهد بود.
 وی تصریح کرد: اوج بارش‌ها در استان اردبیل تا قبل از ظهر امروز چهارشنبه خواهد بود؛ ولی بارش پراکنده تا صبح پنجشنبه نیز احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز پنجشنبه سوم آبان‎ماه سامانه بارشی خارج شده و ضمن پایداری نسبی شرایط جوی، آسمان اردبیل صاف تا نیمه‌ابری خواهد بود و  دمای هوا به طور نسبی افزایش می‌یابد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • پائیز اردبیل زمستانی شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
سه به‌اضافه دو