سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

چهارشنبه 2 آبان 1403
  • گروه: اجتماعی
  • کد خبر: 68240
  • بازدید: 107
  • 1403/08/02 - 10:00:10

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

امدادرسانی به ۳۸ گرفتارشده در برف نمین

امدادرسانی به ۳۸ گرفتارشده در برف نمین

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر شهرستان نمین به ۳۸ سرنشین خودروهای در راه مانده در برف و کولاک، امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، به نقل از جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، حمید قویدل صبح ۲ آبان با بیان این مطلب افزود: با توجه به بارش برف و کولاک در گردنه حیران شهرستان نمین، یک تیم عملیاتی هلال‌احمر متشکل از ۳ نجاتگر با یک خودروی امدادی به یاری حادثه‌دیدگان شتافتند.

 
 وی افزود: بر همین اساس، در پی تماس مردم با معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل مبنی بر بارش برف و کولاک و گرفتار شدن یک دستگاه خودروی اتوبوس (به دلیل نقص فنی) و چند خودروی دیگر در برف و کولاک، قرمز و سفیدپوشان این جمعیت برای امدادرسانی در محل حادثه حاضر شدند.
 
 این مسئول افزود: تا این لحظه به ۴ دستگاه خودروی گرفتار شده (یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خودروی سواری) در برف و کولاک توسط نجاتگران خستگی‌ناپذیر این جمعیت امدادرسانی شده است.
 
 قویدل با بیان اینکه در بین حادثه‌دیدگان خودروی اتوبوس ۲۸ تخته پتو، ۲۸ بطری آب‌معدنی و ۲۸ بسته بیسکویت توزیع شده، گفت: تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان به‌صورت آماده‌باش در تمام محورهای مواصلاتی استان آماده خدمات‌رسانی به هم‌وطنان هستند.
 
 گفتنی است، امدادرسانی همچنان ادامه دارد و هم‎وطنان می‌توانند در صورت بروز حوادث احتمالی و حادثه، برای دریافت خدمات امدادی بدون محدودیت زمانی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.


انتهای خبر/ ش

اشتراک‌گذاری

  • امدادرسانی به ۳۸ گرفتارشده در برف نمین

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
هفده به‌اضافه نه