سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: ورزشی
  • کد خبر: 174
  • بازدید: 572
  • 1403/06/29 - 12:46:11

اخبار کوتاه ورزشی اردبیل را بخوانید؛

لیگ برتر دوچرخه‌سواری در اردبیل برگزار شد

لیگ برتر دوچرخه‌سواری در اردبیل برگزار شد

در اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل میخوانیم:اولین مرحله رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ایران، «جام صفوی» به میزبانی اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، در اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل مهم‌ترین و تازه‌ترین رویدادهای ورزش استان انعکاس داده می‌شود.

برگزاری لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ایران در اردبیل

 اولین مرحله رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ایران، «جام صفوی» یادواره مرحوم بهزاد کارگر به میزبانی اردبیل برگزار شد.

اولین مرحله رقابت‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی ایران «جام صفوی» یادواره مرحوم بهزاد کارگر به مسافت ۲۵ کیلومتر در رشته تایم تریل انفرادی و به مسافت ۱۲۷.۵ کیلومتر در رشته استقامت به مدت دو روز در اردبیل برگزار شد.

در این رقابت‌ها و در رشته تایم تریل سعید صفرزاده از فولاد مبارکه سپاهان، مهدی سهرابی از تیم توماس زنجان و حسین عسگری از فولاد مبارکه سپاهان اول تا سوم شدند.

در روز دوم رقابت‌ها و در رشته استقامت نیز ۶۶ دوچرخه‌سوار با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهدی ناطقی از فولاد مبارکه سپاهان اول، مهدی سهرابی از توماس زنجان مقام دوم و مهدی آقا کاشی از دانشگاه آزاد تبریز مقام سوم این دوره را از آن خود کردند.

همچنین دو مرحله دیگر این تور در شهرهای گرگان و جلفا برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته وحدت

همایش پیاده‌روی به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت امروز صبح از میدان دارایی سرعین شروع و به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی به‌قیدقرعه اهدا شد.


انتهای خبر/ م

اشتراک‌گذاری

  • لیگ برتر دوچرخه‌سواری در اردبیل برگزار شد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای شش