سبلان ما

پایگاه خبری تحلیلی

سبلان ما

سه‌شنبه 1 آبان 1403
  • گروه: فرهنگی
  • کد خبر: 199
  • بازدید: 765
  • 1403/07/01 - 10:32:01

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

دفاع مقدس اسلام را احیاء کرد

دفاع مقدس اسلام را احیاء کرد

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان، همواره مورد بی‌مهری ظلمت پیشگان واقع شده بود و به‌جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می‌کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «سبلان ما»، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پیامی هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است:

 رزمندگان و ایثارگران دلیر و شجاع ایران اسلامی، حماسه‌آفرینی مجاهدان و دریادلان در روزگار سرنوشت‌ساز دفاع مقدس، ضامن و بقاء و حافظ عزت و آزادگی ملت ایران اسلامی بوده و خواهند بود و خاطره خوش این از خودگذشتگی در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

 دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد؛ اسلامی که در گذر زمان، همواره مورد بی‌مهری ظلمت پیشگان واقع شده بود و به‌جای حق و حقیقت، کفر و ضلال حکمرانی می‌کرد؛ یکباره از مظلومیت رهایی یافت و با حرکتی انقلابی، اسلام انقلابی و اصیل تبلور دوباره یافت.

 اینجانب بر خود فرض می‌دانم ضمن گرامیداشت هفته مبارک وحدت ایام ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته دفاع مقدس را که یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود را تهنیت عرض نموده و از خداوند منان مسئلت دارم که همیشه، تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظلله العالی) با الگو و سرمشق گرفتن از شهدای گران‌قدر باشید.

انتهای خبر/ س

اشتراک‌گذاری

  • دفاع مقدس اسلام را احیاء کرد

دیدگاه‌ها

  • وارد کردن نام، ایمیل و پیام الزامی است. (نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد)
دیدگاه شما برای ما مهم است
یک منهای یک